poniedziałek, 14 października 2013

Szybko, zwięźle i na temat : Body express

Hej Wam. Dziś zleciało mi jak z bicza strzelił. miałam tyle planów i nagle patrzę na zegarek jest 21:35, a ja nie mam nawet połowy rzeczy. Wczoraj będąc w sklepie oglądałam gazety i nagle za pleców dobiega mnie głos taty "Patrz ! Nowa płyta, tej Twojej Chodakowskiej. Weź sobie". Z nie dowierzaniem patrzę na tatę, a on odpowiada mi,że skoro dobrze mi się z nią ćwiczyło, to mogę choć tak zacząć na nowo. Os słowa do słowa, od czynu do czynu i tak oto dziś wykonałam Body express. Kop w dupę i do roboty.


Rozgrzewka

Plusem jest to,że jest bardziej energiczna niż w poprzednich programach. Przeskoki z nogi na nogę i wymachy podnoszą tętno już od początku.


Standardowo trening składa się z 5 rund, każda po 3 ćwiczenia powtórzone w 3 seriach. Ewie towarzyszy dwóch trenerów z Pure Jatomi Fitness -
Przemysław Majewski i Mateusz Kowalski, którzy wykonują różne wersje ćwiczeń prezentowane przez Chodakowską.

Wszystkie rundy są raczej przyjemne, choć ja po 3 miesiącach bez ćwiczeń i 6/5 bez Ewy spociłam się jak świnia. W całego zestawu nie wykonałam tylko 1 powtórzenia w 3 rundzie na rzecz brzuszków i ostatniego powtórzenia w 5 rundzie z braku czasu.


Rozciąganie

Prowadzi Przemek. I to jeden wielki chaos. Nie przypadło mi to do gustu. Rozgrzewka to jedyny minus tego programu, a szkoda.

Ogólne wrażenia

Program jest raczej spokojny i bardzo przypomina mi Skalpel. Dobry jako jego zamiennik. Fajne połączenie ćwiczeń i dobrze wykonane techniczne. 

Tym oto programem rozpoczęłam kolejną walkę o lepsze ciało, zdrowie i samopoczucie. Całą niedzielę piekłam pierniki, więc pozwoliłam sobie zjeść kilka jako posiłek. Dziś je dekorowałam, więc na śniadanie i przekąskę zjadłam kilka. Jak dla mnie jest to spory postęp, bo normalnie oprócz pierników zjadłabym normalnie. Niestety całą niedzielę i sobotę byłam poza domem i z ćwiczeń wyszły nici. Zaraz w zakładki wrzucę wszelkie informację tak jak obiecałam. Niestety waga w piątek pokazała tylko -1,5 kg, ale to zawsze coś. Przygotowałam sobie również kalendarz aż do grudnia, w którym umieściłam dni ćwiczeń i ważenia oraz inne wszelkie istotne informacje.




Przepraszam za tak chaotyczny wpis, ale przede mną jeszcze nauka i trochę się spieszę. Poza tym mam problemy z internetem :( Mam nadzieję,że jakoś się trzymacie. Ja oczywiście w każdej wolniej chwili zaglądam, a komentarze napiszę, gdy sprawa z netem się wyjaśni :)

"Jeśli się cofam to tylko po to by wziąć rozbieg" 
Alice

11 komentarzy:

  1. ja mam płytę, ale jeszcze nie włączałam... Panowie bez koszulek?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez koszulek, ale jak mówi moja macocha "Szału nie ma, dupy nie urywa"

      Usuń
  2. Jakoś nie przepadam za ćwiczeniem z Ewą. Nudzą mnie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też po jakimś czasie nudzą, ale w końcu od czegoś trzeba zacząć :)

      Usuń
  3. Zastanawiam się, czy wziąć tą płytkę. Co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaczynasz z Chodakowską lub wykonujesz Skalpel lub Skalpel 2 to jak najbardziej. Jeśli wolisz bardziej ambitne treningi będzie to zwykła strata pieniędzy.

      Usuń
  4. a ja bardzo lubię ćwiczenia z Ewą i śmiało mogę powiedzieć, że tęsnie na samą myśl o tego rodzaju treningu, nie mogę się już doczekać kiedy zaczne cwiczyc! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez bicia przyznaję,że brakowało mi tego :) A co u cb? Kiedy będziesz mogła zacząć?

      Usuń
  5. Hej, dzieki za komentarz, i za odwiedziny. Odpowiadajac na twoj komnt, powiem ze inaczej nie potrafie. Nie umiem jesc nie-ekstremalnie, albo nic, albo sie zapycham.
    Nigdy jakos nie umialam wykonac poprawnie czwiczen, a pozatym, musze sie przyznac, jestem leniem na 100% xD.
    Wiem, ze tak sie nie da schudnac, itd. Ale co tam, tak to juz ze mna jest :)
    Dlugo juz cwiczysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi to czytać, ale mam nadzieję,że ci się uda :)
      ja trenowałam przez wiele lat pływanie, potem niestety zrezygnowałam i teraz mam kresy gdy ćwiczę nawet 2 razy dziennie, a raz mam takiego lenia,że nawet nie kiwnę palcem. niemniej jednak dążę do powrotu do regularnych ćwiczeń i codziennego pływania ew. siłowni, a na pewno chcę zacząć naukę sztuk walki typu krav maga .

      Usuń