wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013 - postanowienia noworoczne "Dojść do perfekcji"

Hej Wam :) Miałam napisać już dawno, lecz jakoś nie miałam weny. Nie mniej jednak spięłam się i przedstawiam Wam moje podsumowanie 2013 roku - a muszę się przyznać : działo się :)




Podsumowanie 2013
- Założyłam w sumie 4 blogi, z czego 2 nadal funkcjonują i mam zamiar je rozwijać
- rozeszły się moje drogi z najlepszą przyjaciółką - żałuję,że tak się stało, ale nie miałam na to wpływu
- pogodziłam się z moją bff
- kategorycznie zerwałam z chłopakiem, którego kochałam od kilku lat - nawet nasza przyjaźń rozluźniła się
- poznałam wiele wyjątkowych osób
- spędziłam wyjątkowe wakacje 
- pogłębiłam relacje z MB
- zakochałam się w M
- przeczytałam wiele ciekawych książek
- przeżyłam wiele wzlotów i upadków
- przeprowadziłam się
- dojrzałam
- jestem bardziej świadoma wielu rzeczy
- postanowiłam całkowicie zmienić swoje życie




Niewątpliwie rok 2014 będzie przełomowy. Zamierzam całkowicie zmienić swoje życie - zmienić je o 180 stopni. 
Dlatego również po raz pierwszy w życiu stworzyłam postanowienia noworoczne, 
czyli projekt "Dojść do perfekcji" :
- zero słodyczy
- ćwiczenia min.3 razy w tygodniu po min.30 min
- zero fast food'ów
- maksymalna  minimalizacja rzeczy przetworzonych
- zero sztucznych jogurtów, deserów, kaszek ...
- mż
- zmienię fryzurę
- zrealizuję min. 2 cele z listy "BID"
- schudnąć i osiągnąć dobrą figurę
- przestanę się garbić
- przestanę się przejmować innymi, dawać się im wykorzystywać
- zacznę czerpać z życia
- zacznę śmiać się bez powodu - będę szczęśliwa
- wybiorę dobre liceum i dostanę się na wymarzony kierunek
- opanuję niemiecki w stopniu komunikacyjnym
- przyłożę się do angielskiego, by móc w podstawowym stopniu rozmawiać
- przestanę przeklinać
- przeczytam zaległe książki
- zrealizuję postanowione cele


Przy okazji życzę Wam by ten Nowy Rok obfitował w dobro, pozwolił spełnić marzenia i przyniósł pozytywne niespodzianki :*



Jakie plany na Sylwestra? Ja siedzę w domu i oglądam filmy :P 
Alice






2 komentarze:

  1. Powodzenia ! oby 2014 był lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby postanowienia zamieniły się w cele - czyli zostały poddane realizacji :)!

    OdpowiedzUsuń