czwartek, 30 stycznia 2014

Liebster Award

Hej Wam :)
Ja niestety leżę w domu chora :( Nie cierpię tego stanu, ale już czuję się lepiej :) Zostałam nominowana do Liebster Award przez My idealni, za co bardzo dziękuję, tym bardziej,że nie znałam tego bloga, a tu takie wyróżnienie :) Serdecznie dziękuję :)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował".

Moje odpowiedzi

1. Co najchętniej zjadasz na śniadanie?
Nie mam jednej ulubionej potrawy - uwielbiam improwizować w kuchni :)
2. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Dużo czytam, ale ostatnio skończyłam "Tylko Ciebie chcę" - gorąco polecam :)
3.Jaki masz kolor oczu?
Mam oczy kilku kolorowe -niebiesko-szaro-czarne. Zmieniają się jak ocean.
4. Jaki jest Twój ulubiony artysta?
Nie mam jednego ulubionego.
5. Wolałabyś widok z okna na morzę czy góry?
Najlepiej obydwa na raz :) Dlatego tak bardzo lubię Chorwację :)
6.Jakiego kosmetyku najdłużej używasz?
Korektora :)
7. Czy masz zwierzęta?
Nie, ale właśnie staram się o boksera :)
8. Jak powstała nazwa Twojego bloga?
Na spontanie - przeglądałam blogi fit, a potem pomyślałam :
 "Tłuszczu, bój się. Nadchodzę!" i jakoś samo wyszło :P
9. Czy masz jakieś dziwne przyzwyczajenie?
Hmm ... kilka by się znalazło :) Np. choć jestem praworęczna kroję lewą ręką, słuchając muzyki, radia, gdy leci fajna piosenka zaczynam śpiewać - gdybyście widzieli miny ludzi ^^
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia? Opisz ją.
Moją ulubioną porą dnia jest ... środek nocy :) Uwielbiam ten moment, kiedy wszyscy dookoła śpią, panuje tak magiczna atmosfera. Słuchawki na uszy i lampki - nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba.
11. Opisz Twoją wymarzoną łazienkę.
Czy ja wiem? Na pewno powinna być biało-czarna lub burgundowa. Na pewno znalazłaby się tam wanna i prysznic, a naj chętnej basen :) Dużo luster i 2 umywalki :) 

Pytania ode mnie:
1. Jak powstała nazwa Twojego bloga?
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
3. Morze czy góry?
4. Masz jakiś ulubiony kosmetyk?
5.Jak ma/miała na imię Twoja pierwsza miłość?
6. Lato czy zima?
7. O czym marzysz?
8. Wolisz styl elegancki czy sportowy?
9. Pies czy kot?
10. O jakiej podróży marzysz?
11. Opisz swoją ulubioną porę dnia?

Nominuję:
oraz każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania :)

PS Zapraszam do udziału w ankiecie w prawym górnym rogu :)



2 komentarze: