wtorek, 4 lutego 2014

"Dojść do perfekcji": dzień 1 - zacznijmy wszystko od nowa

Hej Wam :)
Styczeń nie był taki jak zaplanowałam - mogę śmiało powiedzieć,że straciłam miesiąc. Dobra - koniec. Wracam do gry !
Jak na razie mam ferie, więc mam dużo czasu, który zamierzaj jak najlepiej wykorzystać :)
Zaczęłam od dziś - spytacie : czemu nie od wczoraj? Otóż miało być od wczoraj, ale utopiłam ostatnie smutki we włoskiej czekoladzie, zapiłam mocno kalorycznym sokiem pomarańczowym i szczęśliwa poszłam spać, by dziś obudzić się zdeterminowana do działania :)
Dzisiejszy trening odbył się na basenie (^^) - 1800 m w tym 800 metrów(4*200) kraul,600 metrów same ręce do kraula,300 m same nogi i 100 m kraul przyspieszenie na bezdechu.
Dzisiejszy jadłospis:
12:00 śniadanie : 4 wafle ryżowe
13:20 2 śniadanie : jabłko
16:00 obiad : 1/3 kurczaka z rożna
17:20 podwieczorek : pomarańcza
20:20 kolacja : jogurt naturalny,banan,garść rodzynek,pestek dyni i otrębów oraz łyżka cynamonu, 2 szklanki mleka.

moja motywacja :

i miły bit:


Zapomniałam Wam powiedzieć,że w piątek byłam u fryzjera : delikatnie zmieniłam fryzurę, dzięki czemu moje naturalne loki są jeszcze bardziej widoczne - lepiej się kręcą :) Jeden punkt do wykreślenia z listy :)
Zmykam pisać kilka "ratunkowych wpisów" :P Do napisania :*
Alice

16 komentarzy:

  1. ojej ale mało zjadasz :( czekamy na zdjecia nowej fryzurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że mało, choć np. mój tata uważa,że jem za dużo :( Jak ułożą mi się ładnie to dodam :P

      Usuń
    2. Pamietaj tylko, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia więc może dodaj do tego np omleta lub jajecznicę a do krążków masło orzechowe :) do kurczaka np. brązowy ryż i warzywa :) nie ma co zwracać uwagi na innych jedz tyle ile potrzebujesz a jeśli ktoś uważa że za dużo to niech spada :) trzeba jeść treściwe posiłki żeby napędzać metabolizm a co za tym idzie budować mięśnie czy spalać tłuszcz :) tym bardziej dla osoby, która ma tak dużo aktywności fizycznej jak TY ;) trzymam kciuki

      Usuń
  2. A czemu taki ubogi jadłospis:(? Skąd czerpiesz siłę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w moim domu panuje przekonanie, że jem za dużo :( Siłę czerpię z tego, co jem i z głębi siebie, z determinacji :)

      Usuń
  3. a wafle ryżowe na śniadanie to nie za mało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 wafle ryżowe z masłem i to o tak późnej porze? Może trochę mało, ale wystarczająco jak dla mnie :/

      Usuń
  4. Ważne to się nie poddawać i dalej dążyć do celu ! Życzymy sukcesu i udanych ferii :))))
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śniadanko troszkę kiepsko... pamiętaj, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i powinien być zjadany maksymalnie godzinę po przebudzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że śniadanie jest najważniejsze ;) teraz mam ferię więc wstaję ok.10-11 :)

      Usuń
  6. Jedz troszkę więcej :) przynajmniej na śniadanie, za to możesz zmniejszyć nieco kolację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jeść więcej :) co złego jest z tą kolacją? Idealna po treningu ;)

      Usuń
  7. Fatalny jadłospis:zero białka, tłuszczu. Drugie śniadanie i podwieczorek to nie są posiłki tylko przekąski. Policz sobie kalorycznośc i sama się przekonaj że się głodzisz i robisz sobie krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, ale są tu zarówno tłuszcze, białka i węglowodany - rzeczywiście bardziej w proporcji 85:10:5, lecz wszystkie są. Kaloryczności nie liczę - staram się jeść ok.2100 kalorii i się nie głodzę :)

      Usuń
  8. Cześć!
    Z przerażeniem przeczytałam Twój jadłospis. Tak mało? Wątpię byś przekroczyła 1500 kcl. Skoro ćwiczysz Twoje proporcje BTW powinny być takie: 30% z białka, 30% z tłuszczy i 40 z węgli.
    Schudniesz na pewno, ale czy to będzie zdrowe... Nie rób sobie krzywdy.

    OdpowiedzUsuń