wtorek, 18 lutego 2014

"Dojść do perfekcji" : dzień 14-15

Hej Wam :0
Bez zbędnych wstępów :
Dzień 14
trening : brak
śniadanie : miska musli z mlekiem
2 śniadanie : kanapka z szynką
przekąska: mleko czekoladowe, sok z grejpfruta
obiad : spaghetti po bolońsku
kolacja : bułka z masłem, serek wiejski
napoje : sok pomarańczowy, woda


Dzień 15
trening : Mel B ABS, Rihanna ABS, Yoga Xhit, 50 przysiadów
śniadanie : ryż na mleku
2 śniadanie : kawałek ciasta "shrek" - "siostra" wepchnęła mi ust i nie pozwoliła nic robić puki nie zjadłam :P wersja dietetyczna bez śmietany
przekąska : pół jabłka - na spółę z głodomorem J. :P
obiad : 2 schabowe, pieczarki, brukselka
kolacja : 4 kromki chleba, schabowy, masło
napoje : sok pomarańczowy, czerwona herbata, woda

Jestem uzależniona od soku pomarańczowego - wiem. Źle :( Muszę zacząć go ograniczać i najlepiej przerzucić się na ręcznie wyciskany grejpfrutowy :)
Nawet nie wiecie  jak brakuje mi porządnego treningu :(   jest 23:40, a ja skończyłam szybkie i krótkie kardio by ćwiczyć cokolwiek, bo dostanę szału. Mój organizm sam dopomina się o ruch i powietrze - jak nie migrena murowana. Muszę iść jutro na basen :)

Ot. Taka ciekawostka :) A ja :
"Idę teraz sama do łóżka" - wtulę się w mojego misia Bruna i pomodlę się by rano mieć siłę wstać :)
Alice

11 komentarzy:

  1. sei allein in bett is nich' so schlimm, ganze Bettdecke ohne fuer dich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto dodać do swojej diety sól himalajską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o takiej soli jeszcze :)

      Usuń
  3. Może zamiast soku cała pomarańcza? Ja dziś spałaszuje jako przekąskę ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo taki miś Bruno i mi by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kobieta powinna mieć taką dużą przytulankę :)

      Usuń
  5. Pamiętaj że sok pomarańczowy,szczególnie kupny zawiera dużo cukru a pamiętaj że wszystko co wkładamy do ust ma kalorie, a jeśli już zgrzeszysz to nie zapomnij wliczyć go do zapotrzebwania :P

    OdpowiedzUsuń