czwartek, 6 lutego 2014

"Dojść do perfekcji" : dzień 3 - kalorie

Hej Wam :)
Wiele osób wypowiada się tu na temat mojego żywienia za co bardzo dziękuję :) Niemniej jednak często powtarzacie mi,że za mało jem. Dziś dla poskromienia własnej ciekawości postanowiłam policzyć ile kalorii pochłaniam.
Niemniej zanim do tego doszło posługując się tym kalkulatorem obliczyłam moje zapotrzebowanie by schudnąć. Prezentuje się to tak :


Dzisiejsze posiłki:
11:30 śniadanie : ryż na mleku z cynamonem, kogel-mogiel z kakao
15:30 obiad : potrawka z kurczaka,ryż i marchewka
17:30 przekąska : brzoskwinie z puszki
19:30 kolacja : 4 wafle ryżowe z masłem, mleko
czyli:


Dzisiejszy trening to:
2000 m + nawroty:
4*200 kraul
3*200 kraul ręce
2*200 kraul nogi
1*100 kraul/żaba
1*100 kraul nogi

Bit na miły wieczór :)


Co sądzicie o zmianie graficznej bloga? Przyda się czy nie?

Alice

PS Potrzebuję kopa w tyłek by w końcu napisać kilka mam nadzieję ciekawych notek - pomożecie? :)

8 komentarzy:

  1. Trudno mówić czy dużo czy mało :D więc dziwię się osobom, które piszą, że mało skoro nie ma podanej gramatury/

    leci kopniak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podałam gramaturę :) dziękuję za kopniak :)

      Usuń
  2. Ja tam kcal nie liczę nic a nic :)
    Ostatnio czytałam ciekawy artykuł apropo liczenia kalorii... Może wstawię go do siebie na bloga później.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolenniczką liczenia kalorii, jeśli już preferuję metodę BWT :) po prostu chcę żebyście mieli pogląd na to co jem :)

      Usuń
  3. Ooo, chętnie, bo średnio przepadam za tymi sklepowymi.
    Jedynie Jovi mi pasuje ;)
    Ale taki swój domowy jogurcik zrobić, mniam mniam.
    Pytanie tylko czy da radę blenderem, bo tylko takie cuś posiadam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę :) na nawet blendera nie mam :P

      Usuń
  4. Nie wiem tylko czy aktywność fizyczna wliczylas do zapotrzebowania :) jesli nie to odejmij jeszcze kalorie, ktore spalilas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę nie kminię o co chodzi ;) zapotrzebowanie uwzględnia 3-5 treningów tygodniowo i redukcję - jeśli o to ci chodzi :P

      Usuń