piątek, 7 lutego 2014

"Dojść do perfekcji" : dzień 4 - coś zwane mięśniami

Hej Wam :)
Dziś krótko i na temat :)

jedzenie :
12:00 śniadanie : ryż na mleku
15:30 obiad : napój izotoniczny, 3 naleśniki z masłem orzechowym
17:45 przekąska : 1,5 naleśnika z masłem orzechowym, banan, jabłko
19:30 kolacja : 4 wafle ryżowe (2 z masłem, 2 z Almette z chrzanem i szynką), 2 jajka z keczupem

Dzisiejszy trening ( znów basen ^^) - 2200:
3*200 kraul
700 m ręce kraul
700 m nogi kraul
200 m nogi delfin


Dzisiaj podczas rozgrzewki (3*200 m kraul) czułam jak szarpią mnie mięśnie rąk. Miło było poczuć mięśnie o istnienia, których nie miałam pojęcia :) dziś po raz drugi miałam punkt krytyczny. Zaraz po rozgrzewce ogarnęły mnie straszne mdłości - to właśnie przez to zrezygnowałam z klubu - ciągnęły się aż do ok. 1200 metra, gdy głowa krzyczała już "STOP!!! ZATRZYMAJ SIĘ! NIE DASZ RADY!!!", a ja zawzięcie trenowałam dalej - nie dałam się, a nawet śmiem twierdzić,że dokonałam samą siebie z nawiązką. Po skończonym treningu ( 2000 m w 60 min) dołożyłam jeszcze 200 m nogi do delfina ( jak ja tęsknię za tym stylem !!! mój koronny ^^) .
Zmykam obmyślać trening na jutro (dywanówka, basen czy siłownia?) :)
A na miły wieczór :
Ja już nie mogę doczekać się lata :D Ale do tego czasu trzeba przyłożyć się do wyglądu :) Wykorzystajmy dobrze ten czas ^^
Alice




PS Aktualnie szukam torby na trening i wpadła mi w oko ta torba Nike. Wiecie może, czy można ją gdzieś znaleźć stacjonarnie? Albo gdzie ją kupić przez Internet? Zależy mi konkretnie na tym kolorze :)

7 komentarzy:

  1. Nieźle wymiatasz na tym basenie, mi kiedyś udało się zrobić 1000m i byłam z siebie dumna :D
    Też się nie mogę doczekać lata - lato będzie nasze ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie pływasz "zawodowo" to 1000 m to bardzo dobry wynik :)
      Ja na razie dążę do wyników "klubowych" - na treningu pływałam ok.3 - 3,5 km w 1,5 h :)
      Oj będzie, będzie !!! ^^

      Usuń
    2. wow to powodzenia :D
      te 1000 to bylo moje zaliczenie na uczelni na basenie... akademia morska, wiec plywać trzeba umiec :)

      Usuń
  2. Czy mi się wydaje czy stosujesz dietę typu IIFYM? Jesli tak to polecam kanal na YT Warszawski Koks - jesli jeszcze niz znasz warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kanał się już natknęłam, ale widziałam niestety tylko kilka filmów :) Nie stosuję w sumie żadnej diety, ale staram się balansować między IIFYM a czystym jedzeniem plus witaminy i błonnik :) Wydaje mi się to najrozsądniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanych treningów :) Jesteś dowodem na to, że warto czasem podczas treningu pokonywać samą siebie, bo potem przychodzi duża satysfakcja:)

    OdpowiedzUsuń