poniedziałek, 17 lutego 2014

"Dojść do perfekcji" : podejmiesz wyzwanie?

Ćwiczysz? Odchudzasz się? Szukasz motywacji? Podejmij wyzwanie !

Jak wiecie realizuję projekt "Dojść do perfekcji", którym pragnę się dziś z Wami podzielić.



Informacje ogólne
czas : 1 etap do wakacji czyli 125 dni
co robimy? : ćwiczymy min. 3 razy w tygodniu i zdrowo się odżywiamy
kto może dołączyć? : każdy kto ma na to ochotę
wyzwanie można umilić wyzwaniami np. plank, squat czy miesiącem bez słodyczy

Nie narzucam ćwiczeń, gdyż każdy ma swoje preferencje oraz plan treningu. Zachęcam do stworzenia własnej listy rzeczy, według której będziecie działali. Dla przypomnienia moja lista :
"Dojść do perfekcji" :
- zero słodyczy
- ćwiczenia min.3 razy w tygodniu po min.30 min
- zero fast food'ów
- maksymalna  minimalizacja rzeczy przetworzonych
- zero sztucznych jogurtów, deserów, kaszek ...
- mż
zmienię fryzurę
- zrealizuję min. 2 cele z listy "BID"
- schudnąć i osiągnąć dobrą figurę
- przestanę się garbić
- przestanę się przejmować innymi, dawać się im wykorzystywać
- zacznę czerpać z życia
- zacznę śmiać się bez powodu - będę szczęśliwa
- wybiorę dobre liceum i dostanę się na wymarzony kierunek
- opanuję niemiecki w stopniu komunikacyjnym
- przyłożę się do angielskiego, by móc w podstawowym stopniu rozmawiać
- przestanę przeklinać
- przeczytam zaległe książki

Są to cele do zrealizowania do końca roku czyli mniej więcej do końca trwania projektu.


Plan ogólny :
1. ćwiczymy min.3 razy w tygodniu
2. mierzymy się , ew. ważymy co 2 tygodnie
3. staramy się jeść 5 posiłków dziennie
4. Pijemy min. 1 l wody dziennie

Potrzebuje motywatora z Waszej strony , bo w was jest siła która daję mi POWERA do działania :)
Jeżeli jesteście zainteresowane to proszę napiszcie e-maile w komentarzach lub wiadomości na mój e-mail annandalicebooks@gmail.com .
Jeśli macie pytania - piszcie śmiało :) Niech zadziała wzajemna motywacja :)


Jeśli zdecydujesz się na udział proszę Cie bardzo byś umieścił na swoim blogu ten baner wraz z odnośnikiem do tego postu :)

Nie zmarnujmy tych cennych dni !!!

A Ty? Podejmiesz wyzwanie?

Alice

21 komentarzy:

  1. Wyzwanie podjęte od dawna... :) Ale mogę się przyłączyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też podjęłam takowe wyzwanie i zaczęłam jakby nie patrzeć 1 lutego, ale za te moje wczorajsze grzechy zaczynam z czystą kartą :D
    Jasne, że się przyłączam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) właśnie o to chodzi by zebrać nas wszystkich razem :)

      Usuń
  3. Mogę spróbować, może w końcu uda mi się ćwiczyć dłużej niż miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sposób na zmobilizowanie się i wzięcie za siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tylko zmobilizował nas wszystkich :)

      Usuń
  5. Świetna lista !!!jestem szczególnie za nie garbieniem się oraz za uśmiechaniem się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie się udaje :P dzięki :)

      Usuń
  6. Fajny pomysł na wyzwanie. ;) powodzenia!
    Co do delfina: rękoma nie potrafię dobrze pracować, niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężka sprawa, ale do ogarnięcia :)
      dziękuję :)

      Usuń
  7. uhh, taka piękna motywacja. ja po dzisiejszych ćwiczeniach padam i umieram, ale wierzę ze w wakacje będę mogła wbić się w wymarzone bikini z uśmiechem na ustach :D TRZYMAM KCIUKI ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wszystkie o to walczymy :)

      Usuń
  8. Fajny pomysł na wyzwanie :) W sumie można uznać, że biorę w nim udział od stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze by było zebrać nas wszystkich razem :)

      Usuń
  9. Hej , podoba mi się , biorę udział :
    farciara03@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. takie sposoby na motywację zawsze działają, w grupie raźniej :) ja również już od dłuższego czasu (już ponad rok) można powiedzieć, że biorę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też z chęcią się przyłączę :)
    lang.agat@gmail.com
    www.fitnessagaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń