piątek, 21 lutego 2014

Zajrzyj do mnie : przykładowe jedzenie

Hej Wam :)
Dziś chcę Wam zaprezentować kilka przykładowych dań, które pojawiają się w mojej diecie. Bez przedłużania : Zaczynamy :)


przykładowe śniadania : 
banan, jabłko, jogurt naturalny, otręby owsiane, cynamon i herbata

ryż na mleku z cynamonem, w drugiej misce białka z kakao

ryż na mleku z cynamonem i jabłkiem

(zdj z Internetu)
omlet biszkoptowy z samych jajek

drugie śniadania:
domowy mix orzechowo-owocowy

świeżo wyciśnięty sok z grapefruita 

ubite białka


obiady :
pierś z indyka z ryżem i brzoskwiniami

pierś z indyka z ryżem i ananasem

kolacja (niestety nie mam swoich zdjęć):

sałatka caprese 

serek wiejski z warzywami

jogurt naturalny z mrożonymi wiśniami

A co króluje w waszych jadłospisach?
Polecacie coś? 
Alice

10 komentarzy:

  1. Pyszne rzeczy widzę w twoim jadłospisie :). Mlask!
    U mnie dziś były parówki w cieście francuskim - może nie bardzo dietetycznie, ale na pewno smacznie. Ponadto ja osobiście ostatnio kocham ryby, wszelkiej maści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      oj narobiłaś mi apetytu :) muszę poeksperymentować :)

      Usuń
  2. Narobiłaś mi smaka na mrożone wiśnie. Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  3. No i tak to powinno wyglądać codziennie!!! rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Białka z kakao ? Ale że takie ubite z jajka ? :D
    Jogurt naturalny z morżonymi owocami to jeden z moich favów ! W ogole przypomnialaś mi jak abrdzo brakuje mi ryżu :P Tego bialego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubite z jajka :) tak zwany kogel mogel :)
      Mam w domu i taki ryż i taki, ale na śniadania wybieram zawsze biały - może nie zdrowo, ale inny mi nie smakuje :P

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jeśli mam ochotę na słodkie to dodaje kakao i jem.

      Usuń