niedziela, 23 lutego 2014

Zajrzyj do mnie : torba na basen

Hej Wam :)
Dziś chcę Wam zaprezentować zawartość mojej torby na trening na basenie :)

w telegraficznym skrócie :)



podstawowe wyposażenie:
perfum, pomadka, korektor, gumy do żucia, krem do rąk, okulary przeciwsłoneczne 

uwielbiam ten krem - ratuje mnie od wyschnięcia dłoni przez chlor na wiór :)

zawsze ze mną - suszarka i szczotka

2w1 i szampon - stosowane zamiennie

moja duma :P lustrzanki i bardzo dobry czepek - połączenie idealne

czarny, czarny wszędzie ^^

wygodny strój i duży ręcznik :)
Ja akurat preferuję duże ręczniki, by można się w całości okryć, lecz wiem,że wiele osób preferuje małe ręczniki, zajmujące jak najmniej miejsca.

Moja torba ma dwie komory - w mniejszej zawsze znajduje się:
dodatkowy czepek, reklamówka na budy, chusteczki, słuchawki i portfel. 

Czapka zimą to obowiązek, natomiast chusteczki z antyperspirantem są rewelacyjne - sprawdzą się w każdej sytuację :)


A wszystko prezentuje się tak :)

A Wy co zabieracie na trening? Jakieś kultowe pozycje? Co obowiązkowo?
Piszcie ! :)

Alice

11 komentarzy:

  1. w mojej torbie basenowej zawsze wszystkiego szukam
    chaos tam straszny panuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze względny porządek i wszystko na swoim miejscu :)

      Usuń
  2. Sporo tego, chyba musisz mieć dużą torbę :)
    Też kiedyś miałam czepek Speedo i bardzo go sobie chwaliłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba wcale nie jest duża :) wystarczy dobra organizacja :)
      Jak na razie najlepszy czepek i okulary jakie miałam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam pływać, szkoda, że u mnie nie ma basenu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas basen miał być jeszcze przed moimi narodzinami, a wybudowali dopiero 4 lata temu :)

      Usuń
  4. W 2 kieszenie pakuje telefon, mp3, małą wodę, chusteczki, obowiązkowo pomadka i idę biegać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jeżdżę rowerem to mam taką malutką torbę na szyję , gdzie zawsze mam telefon z ulubioną muzyką, bidon na ramie i chusteczki :) z reguły nie mam kieszeni, więc muszę sobie jakoś radzić :)

      Usuń
  5. Ja wybrałam torbę z 3 przegrodami. 1 na ubrania 2 na "podstawowe rzeczy" typu portfel telefon, 3 na suszarkę i inne rzeczy które pozwalają mi przywrócić mi prawidłowy wygląd

    OdpowiedzUsuń