niedziela, 9 marca 2014

Dlaczego nie widzę efektów? Moje błędy

"Dlaczego nie widzę efektów" ????

Taka myśl zakiełkowała kilka dni temu w mojej głowie i od tamtego czasu nie daje mi spokoju.
Spojrzałam więc na moje notatki, usiadłam i myślałam. I tak oto powstała ta lista.

1. Jedzenie zbyt dużej ilości.
I chodzi mi tu nie tylko o rozkład BWT, ale również o kalorie. W ciągu kilku dni potrafię z 1400 dojść do ponad 3000 kcal. Sami zobaczcie:



2. Jedzenie nieregularnie 
Pomimo wielkich starań zdarza mi się jeść nieregularnie np. śniadania oraz zapomnieć 2 śniadania do szkoły.


3. Monotonne i niepełnowartościowe posiłki
Tu raczej nie muszę tłumaczyć o co mi chodzi, prawda?


4. Nieregularne treningi
I tu przyznaje bez bicia : LEŃ i brak organizacji :(


5. "Treningi"
To co próbuję ćwiczyć nawet się tak nie powinno nazywać ! Kpiny i tyle !
Już nawet nie pamiętam jak się pływa - tak dawno nie byłam na basenie :(  A jeśli już "coś" to z reguły trwa 15 minut i przypomina tempo żółwia.


6. Słodycze
"To przecież nic", "To się nie liczy" - same wymówki ...


7. Słomiany zapał 
Niestety :( 

A co Wy dopisalibyście do tel listy? Czekam na kubeł zimnej wody. Śmiało.



Alice

8 komentarzy:

  1. zostałaś nominowana do Liebster Blog Avard, szczegóły : http://keepcalmandgototraining.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html :)

    P.S. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana trzymam za Ciebie kciuki!! Faktycznie po przejrzeniu jadłospisów masz rację masz jeszcze dużo do zrobienia... ważne że o tym wiesz i wszystkie swoje błędy znasz. Czas wziąć się w garść i iść do przodu :) Jeśli chodzi o dietę to najlepiej planować posiłki z wyprzedzeniem i nie zjadać żadnych nieprzewidzianych przekąsek :) wtedy codziennie będziesz przyjmować taką samą ilość kalorii bo z tego co widzę jednego dnia jesz baaardzo mało a drugiego z nawiązką... tak jak mówisz musisz nauczyć się systematyczności i pogonić tego lenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ni istnieje coś takiego jak nieprzewidziana przekąska - mały plus :(
      muszę i się staram, ale mam wrażenie,że na jeden krok do przodu przypada 3 do tyłu :(

      Usuń
  3. Trzymam za ciebie kciuki, nie poddawaj się! Jadłospis do poprawki koniecznie, ale pocieszę Cie, że wszystko da się wypracować, potrzeba tylko wytrwałości i cierpliwości :) Mam pytanie: jakiego kalkulatora używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystam ze strony : http://www.tabele-kalorii.pl/

      Usuń
  4. Popieram przedmówcę. Nieplanowane posiłki lub przekąski, zawsze będą węglowodanowe, w dodatku z wysokim IG. A to wszystko nie służy. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę szybkiego skorygowania błędów :) też pracuję nad swoimi

    OdpowiedzUsuń