sobota, 1 marca 2014

"Dojść do perfekcji" : dzień 26 + małe podsumowanie lutego + plany na marzec

Witam Was serdecznie :)
Zacznijmy od spraw bieżących :D
śniadanie : omlet z 3 jaj ze szczypiorkiem i 2 pomidorami, jabłko
2 śniadanie : latte macchiato z syropem orzechowym
obiad : 3 wafle ryżowe z szynką, pomidor
kolacja : 100 g orzeszków ziemnych bez soli, 800 ml soku z mandarynek, pomarańczy i grejpfrutów
trening : BRAK



Podsumowanie lutego:
- ćwiczyłam 17 dni
- odwiedziliście mnie 6837 razy za co bardzo serdecznie Wam dziękuję 
- po dwóch tygodniach moje wymiary prezentują się tak :

Miejsce/Data
14.02.14
28.02.14
Razem
Waga
103,4
102,2
-1,2 kg
Szyja
37
37
0 cm
Biust
104
103
-1 cm
Biceps
36
37
+1 cm
Talia
88
88
0 cm
Brzuch
109
108
-1 cm
Biodra
115
118
+3 cm
Udo
71
68
- 3 cm
Łydka
43
44
+ 1 cm

- rozpoczęłam wszystko od nowa
- pogłębiłam wiedzę na temat zdrowego odżywiania ;)
a oprócz tego :
- przeczytałam 10 książek
- eksperymentowałam w kuchni - wszystko było zjadliwe, więc to chyba dobrze, prawda? :P
- 2 dni pracowałam jako ratownik
- kupiłam ciężarki (2x2 kg) oraz stanik sportowy
- wypróbowałam nowe zestawy treningowe
- dzięki blogom poznałam wiele wspaniałych dziewczyn, przy czym każda jest chodzącą inspiracją (:*)



Plany na marzec:
- ćwiczyć więcej i intensywniej
- pić więcej wody
- ograniczyć soki
- jeść więcej warzyw
- zrobić tygodniowy detox
- urozmaicić dietę
- częściej chodzić na basen
- min. 3 razy iść na siłownię
- schudnąć min. 4 kg
- rozwinąć projekt "Dojść do perfekcji"
- dokończyć wyzwanie przysiadowe
- podjąć nowe wyzwanie 

Niezwiązane z dietą:
- napisać notatki na blog
- przygotować się do egzaminów
- ogarnąć materiał na finał konkursu
- zrobić wszystkie referaty
- zdać wszystkie sprawdziany i inne na min. 3 
- jechać do kina na "Akademię wampirów" <3
- przeczytać min. 5 książek
- obejrzeć 5 ciekawych filmów
- zrobić organizator ( kalendarz kupiony, teraz ogarnąć oba zeszyty w jedno)

Cóż ... Myślę,że to wszystko :P Rozpisałam się ;)


Alice


10 komentarzy:

  1. to za mało jedzenia, jest tak głosno, ze jedzenie wcale nie tuczy, a pomaga schudnąć, odpowiednio dobrane oczywiście, nie dziwne, że mało chudniesz, jeżeli tak mało jesz, serio, widzę to po sobie, tym bardziej, ze cwiczysz, musisz jeść więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy też w drugą stronę - nie można się przejadać. Jem tyle, ile jestem w stanie zjeść nie przejadając się, ale również nie głodząc :)

      Usuń
  2. Akademia wampirów <3 Ja właśnie skończyłam czytać 8 nie oficjalną cześć , czas na Kroniki Krwi a później film :)
    Masz rację podobne mamy plany , Powodzenia na pewno ci się uda ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również :)
      Niestety w Pl nie ma 7 części, ale zawsze można przeczytać Kroniki Krwi :)
      Musi się udać ;)

      Usuń
  3. trzymam kciuki za marzec!!! ale do twojej listy oprócz jedzenia większej ilości warzyw dodałabym także białko plus zarejestrowanie się na stronce myfitnesspal lub jesli masz smartfona sciagniecie aplikacji i skrupulatne liczenie kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej białka ? Można spróbować :) Kalorię mogę liczyć, choć wiem jak to na dłuszczą metę męczy, więc w ramach eksperymentu ;)

      Usuń
  4. Ja tam nie stawiam sobie raczej wyzwań na marzec, wolę spontaniczność :D
    Chociaż mam w sumie taki jeden biegowy, ale to jeszcze zobaczę :)
    Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie dla nas jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć określone cele by potem cieszyć się z osiągnięcia ich :)Ten miesiąc, tak jak każdy kolejny będzie nasz !!! :D

      Usuń
  5. Trzymam kochana kciuki za kolejny miesiąc ;) Najwazniejsze zeby było regularnie, zdrowo i z głową ;)

    OdpowiedzUsuń