środa, 5 marca 2014

"Dojść do perfekcji" : dzień 30 - ta dam

Hej Wam :)
Mam małą niespodziankę ^^


Wiem,że nie są ćwiczenia wykonywane w 100 % poprawnie, ale staram się jak mogę. Musicie mi wybaczyć drżenie, ale moje ciało buntuje się nadal po badaniach :P
W tym miejscu powinnam kogoś nominować, ale nie mam pojęcia, kto mógłby chcieć, więc nominuję każdego kto ma na to ochotę, a w szczególności :
1.Agatę - przygotuj się do wyzwania ;)
2.Really Do Not Care - czekam tu na Ciebie :) Nie opuszczaj mnie :(
3.Patrycję - bo jesteś dla mnie mega motywacją :D
wszystkie szczegóły znajdziecie tu :)

śniadanie : 2 wafle ryżowe z masłem orzechowym
2 śniadanie : rodzynki i orzeszki ziemne
przekąska : `2 łyżki nutelli , 3 łyżki lodów, jogurt naturalny z wiśniami
obiad : brokuł i kalafior gotowane, bułka z masłem, 2 kawałki kurczaka
kolacja : 0.5 l soku
trening : nagrywanie materiału, czyli ok, 20 minut plank w seriach

W moim jadłospisie brakuje białka, ale nie wiem co jeszcze mogę dołożyć. Jakieś pomysły?
Polubiłam tą piosenkę ^^


xoxo
Alice

14 komentarzy:

  1. Moj ulubiony utwor :)) wyzwanie super jestem dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też - wszystko przez Ciebie :P dziękuję :*

      Usuń
  2. Aaaa... Kurde, no wiesz :D
    Dopiero zaczełam z plankami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle jakie masz zgrabne nogi ! *_*

      Usuń
    2. hahaha brechtam, po minucie padam na ryj :D
      spróbuję jeszcze rano, może będzie więcej mocy ^^

      Usuń
    3. ejjj co to za przejście w 1:41/1:42 min ? :D
      nununu ! :D
      (właśnie zaspamowałam ci bloga :D)

      Usuń
    4. zgrabne? o.O
      popatrz na uda :P
      próbuj, próbuj :P
      za spamowałaś, oj tak :P
      Tam był moment, gdy wymsknęła mi się wiązanka, więc trzeba było wyciąć 3 sekundy :P

      Usuń
  3. masło orzechowe pyszotka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi o skończonym słoiku masła orzechowego :D Trzeba szybciutko zakupić kolejny.

    A propos białka - może zupy mleczne? Najbardziej pożywne i energetyczne śniadanie jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się kończy, ale w końcu chcę zrobić je sama :)

      Usuń
  5. Świetnym źródłem białka jest twaróg. Można jeść na słodko, słono, z płatkami, pieczywem, makaronem, ryżem, jako dodatek do omletów... Świetna sprawa;)
    I oczywiście roślinne białko, czyli fasolki różnego rodzaju i soczewica - moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł ! coś ogromnie dużo lepszego, niż "piwne wyzwanie" porażka... gratuluję super pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ymm jestem w szoku :D Zrobię to ale na podwórku jak będzie ciepło , :)

    OdpowiedzUsuń