sobota, 8 marca 2014

"Dojść do perfekcji" : dzień 31-32-33 - LIEBSTER BLOG

Hej Wam :)
Dawno mnie tu nie było :( Czas nadrobić zaległości :)
Bilans :


6.03


7.03


8.03



W ogóle nie ćwiczyłam :( Nie pytajcie czemu :( Zamiast tego spałabym non stop.

Wczoraj z okazji Dnia Kobiet tata zabrał nas do Poznania. Niestety kawy z Starbucks'a nie mogłam sobie odmówić :( Ale nie do tego biję - wróciliśmy kolo 20, a ja o 21 spałam już jak zabita. I wszystko byłoby dobrze gdyby nie to,że stałam o 10 - po 13 godzinach  ... 
Dzisiejszy dzień też nie zalicza się do udanych zarówno pod względem żywieniowym, ćwiczeniowym, jak i ogólnym. Cały dzień w łóżku prze kompem z przerwą na zrobienie obiadu. I co zrobiłam? NIC. Po prostu NIC. Całe 24 godziny przepadły bezpowrotnie. 

Dużo owocnych dzi, tego jedynego, wiecznego uśmiechu i wszystkiego co chcecie :*

Mam nadzieję,że ten dzień był dla Was lepszy niż dla mnie :)

Również dziś zostałam nominowana do Liebster Blog przez Kingę za co bardzo serdecznie dziękuję :)


Dla przypomnienia:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Kingi :
1. Nie lubię...?
Kilku rzeczy i brukselki ;)
2. Uwielbiam…?
Dużo rzeczy, w szczególności muzykę, podróże i sport.
3.Moim największym marzeniem jest…?
Spełnienie wszystkich marzeń i celi.
4.Czego się boisz?
Tego co będzie, gdy się przeprowadzę.
5.Dlaczego piszesz bloga?
Jest to dla mnie forma pamiętnika, dzięki któremu mogę być sobą :P
6.Jakie masz zainteresowania?
Muzyka, podróże, zdrowy życie(odżywianie,sport), języki obce, psychologia, prawo, projektowanie i kilka innych :D
7.Największy sukces?
Nie ma czegoś takiego :)
8.Ulubione ćwiczenie?
Jeśli muszę zdecydować się na jedno to ... 
Pływanie na linie motylkiem :)
9.Ulubiona potrawa?
Paella z owocami morza lub same krewetki
10.Moja największa słabość to…?
Ja 
11.Ulubiony utwór?
Zmienia się to często, ale najdłużej zostaje ze mną


Zapraszam do zabawy wszystkich zainteresowanych :) Nominowałam już dawno, dawno temu i nie będę tego robić drugi raz :)

Zmykam pisać notki :)
xoxo
Alice

1 komentarz:

  1. Byłaś w moim rodzinnym mieście :) Poznań <3 hmmm za paellę też dałabym się powiesić :P

    OdpowiedzUsuń