niedziela, 9 marca 2014

"Dojść do perfekcji" : dzień 34 - Liebster Blog po raz kolejny :)

Hej Wam :)
U Was też było dziś tak ładnie? :) 16 stopni w cieniu i słońce dało mi mega kopa :D
Małe 2na2 przeszło gruntowne porządki :) Od szafy, prze biurko, na łóżku kończąc :) teraz pozostaje mi przewiesić lampki,a rano odkurzyć i będzie perfekcyjnie :)
Jak wiecie lub nie wiecie od jutra przez tydzień idę na detox :) Jak będzie wyglądał zachowam dla siebie, więc przez najbliższy tydzień raczej nie będzie się pojawiał jadłospis, ale posty jak najbardziej :)

Wstępnie ustalam tydzień z możliwością przedłużenia :)

Dziś prezentuje się następująco :
śniadanie : bułka z mozzarellą i oliwą, kawa czekoladowa (muszę się tego oduczyć i albo przestać piś w ogóle kawę, albo tylko białą)
obiad : sałatka z kurczakiem
przekąska : galaretka wiśniowa z bananem, garść orzechów, frugo
kolacja: bułka z masłem, 2 wafle ryżowe, serek wiejski


Od jutra zamierzam również na nowo rozpocząć wyzwanie przysiadowe :

oraz wyzwanie Klary "Skakanką po ..."

I nie ma "Nie chce mi się"."jestem zmęczona" itp/
Nie pójdę spać, dopóki nie będzie to zrobione.


Jak już wspomniałam zostałam nominowana po raz kolejny do "Liebster blog" prze Martynę  za co bardzo serdecznie dziękuję :D



1. Dlaczego prowadzisz bloga ?
Bo sprawia mi to przyjemność :)
2.Czego nie lubisz?
Marnowania czasu
3. Co jest Twoim największym marzeniem ?
Podróż dookoła świata
4. Jakie są Twoje zainteresowania?
Sport, fotografia, muzyka, psychologia, inne kultury,religie ...
5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Krewetki ^^
6. Miejsce które najmilej wspominasz... ?
To każde miejsce, do którego mogłam podróżować 
7. Jaka piosenka najlepiej opisuje Ciebie w tej chwili ?

8. Co Cię irytuje?
Idioci, ja, ... wiele rzeczy
9. Ulubiona potrawa z dzieciństwa ?
Nie ma jednej ulubionej, bo pochodzę z rodziny kucharzy i zawsze było coś dobrego :)
10.Czego się boisz ?
Tego co będzie, gdy będę sama w wielkim mieście.
11. Co sprawia Ci największą radość ?
Hmmm ... muzyka, pasje, sport :)


xoxo
Alice


3 komentarze:

  1. jeśli lubisz galaretki, koniecznie zobacz przepis u Karoliny Kołodziej na galaretkę 0kcal rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilansik i jedzonko wyglądają wspaniale ;) Powodzonka w wyzwaniach :)
    Odnośnie tych 26 stopni to czuć już wiosnę ! nareszcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też cudowny dzień. W krótkim rękawie chodziłam i było mi gorąco :)

    OdpowiedzUsuń