piątek, 28 marca 2014

Werble proszę .... jj :)

W końcu ! Godzina 0 już za mną, teraz tylko przetrwać do egzaminów ;) Został niecały miesiąc :(
Dziś byłam na rejonowym konkursie języka niemieckiego i zajęłam 2 miejsce :) Cieszę się strasznie, tym bardziej,że część ustna poszła mi fatalnie :P

Nie pytajcie jakie były te dni kiedy mnie nie było - zero ćwiczeń, dieta pozostawiająca wiele do życzenia ... Dobrze,że już wracam :) Ostatnia prosta przede mną ! :) A co u Was? :)

Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam na mój profil na Instagramie:


Smiley :D

Alice

11 komentarzy:

  1. tym bardziej gratuluję tego niemieckiego, bo ja mimo, że miałam go w liceum to nic nie umiem :D na insta śledzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      na pewno nie jest tak źle ;)

      Usuń
  2. gratulacje!:) ja się uczyłam kilkanaście lat, a podejrzewam, że brakuje mi podstaw jeśli chodzi o niemiecki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      na pewno podstawy masz :)

      Usuń
    2. jakieś pewnie tak, ale nie dogadałabym się;)

      Usuń
  3. Fiszki mam więc fakt warto, co do książki :| Przeszłam się do księgarni by przejrzeć zawartość i faktycznie klops. Nie wiem czym ludzie się zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam tą książkę i niestety leży i się kurzy ;(

      Usuń
  4. hej kochana... zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania torba NIKE :) http://bodybuildingisalifestyle.blogspot.ie/2014/04/uwaga-konkurs-do-zgarniecia-torba-nike.html

    OdpowiedzUsuń