poniedziałek, 10 marca 2014

Zajrzyj do mnie : przykładowe jedzenie part 2

Hej Wam :)
Ponieważ post z moim przykładowym jedzeniem cieszył się dużą popularnością postanowiłam kontynuować pokazywanie Wam co ląduje na moim talerzu.
 Bez przedłużania : Zaczynamy :)


przykładowe śniadania:

omlet z samych jajek z pomidorem i szczypiorkiem

mrożone wiśnie, banan, orzeszki ziemne, rodzynki, daktyle, jogurt naturalny i otręby 


jabłko, jogurt naturalny, pestki dyni, otręby, cynamon

obiady:

sałatka grecka

sałatka kolumbijka

napoje:

Frappucino 

sok z cytryn, pomarańczy i grejpfrutów

grzeszki:

takie oto czekolady dostałyśmy na Dzień Kobiet
moja jest z napisem "Smoky Joe"
zostały wyprodukowane przez Manufakturę Czekolady
Moja zostanie ze mną do urodzin, choć wolę jeszcze dłużej :P

"Shrek" ma różne postacie :P Ciasto upiekła moja bff, za co bardzo dziękuję :*

moja propozycja na Tłusty Czwartek:
cciasteczka francuskie nadziewane : nutelą, powidłami i dżemem

Małe sprostowanie:
Staram się stronić od słodyczy, lecz czasami dostaje prezent jak kawałek tego ciasta i niestety znika w moim brzuchu. Dzieje się to niezwykle rzadko i oby zdarzało się jeszcze rzadziej :)

2 śniadania/przekąski:

jogurt naturalny z wiśniami.
w tym przypadku zamrożony

A teraz mam dla Was propozycje :
serek twarogowy z bananem i kakao
można jeść zaraz po przygotowaniu, lub zamrozić i pałaszować jako lody :)
A wszystko to:

A co króluje w waszych jadłospisach?
Polecacie coś? 

Alice










11 komentarzy:

  1. ojej jakie smakowitości, nabrałam ochoty na wiśnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś mam truskawki - świeże i mrożone - pycha ^^

      Usuń
  2. aa ten serek twarogowy musi być pyszny:D fajne propozycje posiłków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest :) można go jeść jako deser, lody lub po prostu :)

      Usuń
  3. Pyszności :) Nie mogę już doczekać się świeżych wiśni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiśni i czereśni - najlepiej prosto z drzewa :)

      Usuń
  4. same pyszności u Ciebie :D mniam.. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj na przekąskę mix bananowy z miętą i serkiem wiejskim. Raj dla duszy :))))
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sałatka kolumbijska mówi do mnie - zjedz mnie, jestem taka smaczna... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koktajle z warzyw są potęgą zdrowia, warto spróbować :]

    OdpowiedzUsuń