środa, 7 maja 2014

Alice-notka #1

Hej Wam :)
Od dziś na blogu będą pojawiać się "Alice-notki", czyli krótkie posty z moją paplaniną :)





Zaliczyłam dziś pierwszy dzień treningowy z mojego zestawu - Mel B cardio i pośladki, Xhit - Rihanna abs + 15 minut rozciągania.
Poszukuję nowych treningów, więc jeśli macie jakieś propozycje czekam na linki :) możecie mi polecić dobre filmy/sposoby na rozciąganie? 


Poza tym w czasie, kiedy piszę tą notkę powinnam pisać prasówkę i uczyć się na sprawdzian z wos-u i niemieckiego, ale jestem tak padnięta, że nie kontaktuje już ....

Muszę lepiej planować i nie odkładać lekcji na tak późną porę oraz spać min. 7 godzin ....

Pomożecie z odżywką białkową? Warto? Polecacie coś? Powinnam?

I ostatnia sprawa - odezwała się dziś do mnie Pani z firmy Slim Express. Zaproponowała mi skorzystanie z ich usługi i vouchery dla Was. Co do mojego udziału waham się - moi rodzice nie wiedzą o blogu i niech tak lepiej pozostanie- ale od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie konkurs ... Przyjąć propozycję? 

Alice

1 komentarz: