środa, 7 maja 2014

Alice-notka #2

Hej Wam :)


Według planu dziś - Fitappy :)
Wklejam linki do ćwiczeń :)


Niestety podczas jednego z ćwiczeń złamał mi się paznokieć :(
chyba będę musiałą się pożegnać z moimi pięknymi długimi pazurkami :'(
W krótkich się już nie czuję :)

******

Powiedźcie mi proszę, dlaczego, gdy komuś się układa wszyscy inni się od niego odwracają?
Chyba ich nigdy nie zrozumiem ...
Nawet B. coś odwaliło ...
Pamiętacie, jak mówiłam,że musi mi przestać na nim zależeć? Robi wszystko by mi to ułatwić, przy okazji łamiąc mi część serca i strasznie denerwując ...


Uciekam pod prysznic, a potem uczyć się fizyki i angielskiego ;/

A co u Was? Podobają się Wam Alice-notki? ;P

Alice

7 komentarzy:

  1. Wiesz, że zauważyłam coś całkiem odwrotnego niż ty? Według mnie nie jest tak, że ludzie odwracają się gdy się komuś układa, a raczej kiedy się wali to wszystko za koleją... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba jestem inna ;P Gdy mam załamkę zawsze mogę liczyć na rodzinę i przyjaciół, a teraz jak jest dobrze wiele osób m.in. z mojej klasy przestało się do mnie odzywać :/
      ale ja się nie poddaję :) trzeba czerpać z życia ! :D

      Usuń
    2. ja jestem zdania, szczegolnie to widac na emigracjii ludzie odwracaja sie od nas z zazdrosci... jak komus sie powodzi i ma lepszy samochod, dom, ciuchy to zzera ich zazdrosc...smutne ale prawdziwe, a nie rozumiem tego, strasznie przykre :/

      Usuń
  2. uwielbiam takie posty ;D chętnie skorzystam z ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo będą pojawiały się coraz częściej :)
      Mi przypadły do gustu - mam nadzieję,że Ci się spodobają ;)

      Usuń