czwartek, 8 maja 2014

Alice-notka #3

Hej Wam :)



Dziś trening Xhit - aniołki VS :) 

Dziś niestety się nie rozciągałam, bo nadal nie mogę nic znaleźć :/

#######

Dziś podczas ćwiczeń wpadłam na genialny pomysł - efektów możecie się spodziewać może nawet jeszcze w tym tygodniu ^^

#####

Z niecierpliwością wyczekuję niedzieli, by móc porównać efekty :)

######

W najbliższym czasie albo zainwestuję w hantle , albo w karnet na siłownię ;) ćwiczenia z obciążeniem sprawiają mi dużą frajdę i choć teraz mam problemy z 4 kg to chcę w to wejść :)

#####

Pozytywna energia po treningu nie opuszcza mnie do teraz.
"Jesteś pozytywnie nabuzowana! Aż cała chodzisz" - usłyszałam dziś ;)

####

Zmykam uczyć się chemii organicznej na sprawdzian.
Trzeba się wyspać, bo plany na jutro są ambitne ;P

 Tegoroczna matura z matmy na wesoło :P

Alice

4 komentarze: