poniedziałek, 12 maja 2014

Alice-notka #4

Hej Wam.


#####

Zacznę w sumie od smutnej prywaty.

Właśnie dziś dowiedziałam się, że moja niemiecka "babcia" przebywa w szpitalu od 3 tygodni. Miała już 2 operacje, a teraz wykryto u mniej raka. 
Jeśli mogłabym Was o coś prosić - nie zważając na religię czy wyznanie - moglibyście wesprzeć ją modlitwą? 
To durne, jak człowiekowi może zależeć na osobie, którą zna od niedawna i widział tylko kilka razy w życiu ... 

#### 



Będzie coś z tego? :P

####

A teraz moja ogromna prośba do Was:


Jak widzicie na załączonych obrazkach mój brzuch wygląda makabrycznie. Ale o ile brzuch jeszcze przełknę, to ta oponka mnie po prostu wkurza. I teraz, gdy obwód ud poleciał na łeb , na szyję wygląda to nieestetycznie .... Można się jakoś tego pozbyć?


I jeszcze jedna rzecz - widzicie ten tłuszcz tworzący fałdkę tuż pod linią stanika? Właśnie w tym miejscu kończą się/ zaczynają żebra. Niestety tłuszcz nie chce z tego miejsca za cholerę zejść. Jak się tego pozbyć?


love
Alice

PS Dziś było :
+ rozciąganie, a wieczorem 10* 1,5 minuty ćwiczeń na górne partie ciała :)

12 komentarzy:

  1. Dużo, dużo cardio polecam i dużo dużo aerobów :)
    Mam nadzieję, że z Twoja babcią będzie wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wiem co ci doradzić w związku z „fałdką”, ale na pewno postaram się wesprzeć babcię...

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety zmartwie Cie... tluszcz z brzucha najczesciej schodzi na koncu :/ obciac kalorie + aeroby i bedzie pieknie. Najbezpieczniej do 1kg tygodniowo wtedy skora sie ladnie "wstąpi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem, ale teraz przez nią mam nieproporcjonalną sylwetkę :( schodzi do 1 kg tygodniowa, a jak wyjdę z sałat to będę obcinać :)

      Usuń
    2. nie martw się proporcje się wyrównają!! :)

      Usuń
  4. dużo zdrówka dla Ukochanej Babci, posyłam moc pozytywnych myśli

    co do oponki, w kwestii spalania podobno jak najwięcej cardio i później dopiero tworzenie mięśni

    OdpowiedzUsuń
  5. zacznij od spalania tkanki tłuszczowej i powodzenia, a także zapraszam do mnie:
    http://magdafit.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń