wtorek, 13 maja 2014

Alice-notka #5, czyli kobieta zmienną jest ...

Hej Wam :)


####

Na początku chcę Wam podziękować za te wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem.
Podniosły mnie na duchu.
Dziękuję !!!

#### 

Dzisiejszy trening:
 + 2 min plank i rozciąganie

####

W nocy nękały mnie koszmary. 2 razy obudziłam się z krzykiem. Choć w sumie nie były to koszmary ... Najpierw śnił mi się D. - próbowałam z nim porozmawiać, ale coś zawsze mnie odsuwało. Potem ogólne śniła mi się szkoła. Drugi sen był jeszcze dziwniejszy. Byłam na starym lotnisku, ktoś mnie gonił - musiałam uciekać, a potem jeszcze wszechobecne węże .... brrrr .....

#### 

Rano obudziłam się padnięta. Wyczerpana fizycznie i psychicznie. Miałam ochotę zakopać się pod kołdrę i spać. Cały czas miałam wrażenie,ze zacznę płakać. Potem zaczął wkurzać mnie B ... Szkoda słów ... 
A dlaczego napisałam,że kobieta zmienną jest?
Ano dlatego,że chwilę później czułam się jak na haju i śmiałam w niebogłosy. Aż sama się sobie dziwiłam, Pewnie inni mieli mnie za debila ... Niestety po euforii znów przyszedł smutek i wściekłość. Jakieś diabelne koło, zatoczyło krąg. Całe szczęście włączyłam trening i wyrzuciłam z siebie całe zło.

#####

Należę do tych ludzi, którzy wierzą,że poprzez sny podświadomość próbuje nam coś przekazać. 
Dlatego zastanawiam się, o co chodzi z D.??? Muszę to sobie poukładać ...
(Nie)stety potrafię zapamiętywać niektóre sny i potem mam dziwne uczucie deja vu  - nie cierpię tego...
Czasami wolałabym jednak nie wiedzieć co się stanie, niż zachodzić w głowę kiedy to się ziści ...

####

Dzisiejszy post wyszedł dość przytłaczający i smutny ....
Aż sama się dziwię ....
Tak więc na koniec coś miłego :)


Albo umrę ze śmiechu, albo będę żyć wiecznie <3



love
Alice

12 komentarzy:

  1. My kobiety już takie jesteśmy zmienne ale to nasz cały urok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieta zmienna jest i wiem to na swoim przykładzie, ale taka już nasza natura :)
    Uwielbiam te Twoje posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma takie dni, dobrze że humorek jest zmienny gorzej jak byłby tylko zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chyba wolę mieć zły, noź takie wahania ;)

      Usuń
  4. Najważniejsze to, żeby umieć doceniać szczęśliwe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieta zawsze była, jest i będzie zmienną i to jest fajne;) Na poprawę humoru dobrze działa trening lub pójście do salonu kosmetycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, ja tak rzadko pamietam sny... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umiejętność , którą warto się nauczyć :) Choć ja nic specjalnego nie zrobiłam i już mi tak zostało :)

      Usuń