środa, 14 maja 2014

Alice-notka #6

Hej Wam :)


####
Dzisiejszy trening - cardio ^^
Nieźle dało mi w kość ;P


Miałam jeszcze zrobić trening górnych części, ale wolę się nie przeforsować. Jutro i tak mam to w planie ;)

#####

Dziś miałam wyjątkowo mało zadane, więc po odrobieniu lekcji i treningu miałam czas wolny. 
Kompletnie nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Nie cierpię tego uczucia .... 


Nie wiem jak, ale jakoś przebąkałam do 20 - kolacja, wiadomości, goście, a teraz wykąpana chilluje w łóżku. 

#####

Dziś znów miałam kalejdoskop .... W krytycznym momencie nawet heavy metal na full mi nie pomagał (a to bardzo, bardzo źle ....) . Jeszcze na dodatek wychodząc ze szkoły wpadłam na D. Całe szczęście miałam słuchawki na uszach, muzykę na full i udałam,że go nie widzę. Przez całą drogę do domu starałam się odsunąć od siebie wszelkie myśli. Po prostu ja i muzyka. Nic więcej. Gdy doszłam do domu przebrałam się w strój sportowy i po prostu dałam z siebie wszystko. Chyba 6 razy miałam kryzys, ale mimo to nie poddawałam się i wytrwałam do końca. Błogostan. Zero smutków. Zero myśli. Tylko błogostan. ^^

#####

W sumie chciałabym już piątek po południu, albo piątek za tydzień ;P
Zaczął się wyścig z czasem - podania ...
A komunia młodej nie wpływa na nikogo pozytywnie .... Szkoda gadać - chcę już to mieć za sobą. 
Zostało równo 3 pełne dni fazy 1. Musze zastanowić się jak ma wyglądać dalej moje żywienie. Plan treningowy na razie pozostaje taki sam :

####

Macie już jakieś plany na wakacje? 
Ja zastanawiam się jak w miły i pożyteczny sposób je spędzić ;P
Na pewno w planach mam wyjazd do Turcji, pod namiot z bff i szukanie mieszkania. Ale co z pozostałymi 6 tygodniami?


love
Alice

4 komentarze:

  1. Świetnie ci idzie ! Pomyśleć że ja dziś pierwszy raz ćwiczę w tym miesiącu ... ;/ szkoda słów ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      będzie dobrze ! dasz radę ;)

      Usuń