wtorek, 20 maja 2014

Alice-notka #8

Nie mogłam się powstrzymać :P



#### 

Dawno mnie tu nie było - mam nadzieję,że tęskniliście ;)

####

W piątek byłam w Zielonej Górze złożyć wszystkie dokumenty. Nawet nie wiecie jak się cieszę,że już mam to z głowy :) Przy okazji odwiedziłam rodzinkę, a większość dnia spędziłam tak :



Wieczorem miałam jeszcze spotkanie odnośnie bierzmowania, więc gdy wpadłam do domu o 20 padałam na nos. Niestety zaczęło mnie boleć gardło, więc gorąca kąpiel i resztkami sił przeczytałam książkę.
Niestety treningu brak.

####

Sobota upłynęła pod znakiem choroby - chusteczki, ciepła kołderka, dobra książka i sen. 
Nie byłam w stanie nawet podnieść się, a co dopiero trenować. No i trzeba było przyszykować się na niedzielę.

#### 

W końcu nastała niedziela - dzień 0 dla młodej i rodziców.
Nawet się specjalnie nie szykowałam - biała bluzka, ciemne jeansy rurki, czarna ramosetka, czarne szpilki (nigdy więcej !!!!) plus drobna biżuteria. Niestety nie mam ani jednego zdjęcia swojego z całej imprezy - plusy i minusy bycia nadwornym fotografem. Wszystko wypadło ok, więc wszyscy zadowoleni. Niestety w połowie źle się poczułam i poszłam się na chwilę położyć do auta. Do domu wróciliśmy padnięci jak mopsy - szybka obróbka zdjęć, lekcje i pakowanie i spać.

Odnośnie jedzenia - nie przejadałam się. Jestem trochę zła,że zjadłam aż 3 kawałki ciasta i tort, ale ran kiedyś można. Mój organizm źle zniósł taką ilość takich węglowodanów :(

####

Dziś rano nie mogłam chodzić przez te buty ;P
Niestety dziś też zjadłam kawałek ciasta i trochę potrawki, ale to był mój max.
Od rana sałatki.
Zostało nam sporo owoców, więc dziś :


Lody bananowe - zmiksowane banany i cynamon. Zjadłam tylko pół - za słodkie :P

koktajl kiwi plus mleko - pycha !

####

Dziś znów brak treningu - trza ruszyć dupę !!!!


#####


"Koniec???"

Love
Alice

6 komentarzy:

  1. Każdy ma swoje słabsze dni :) powodzenia w dalszej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, seerio? Mój koteł? xDD
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam, czy zrobiłaś, co miałaś zrobić };) :{
      ~JulkaXD

      Usuń
    2. Btw. ta żyrafa - genius xD
      ~JulkaXD

      Usuń