środa, 21 maja 2014

Alice-notka #9

Hej Wam :) 
To już 9 Alice-notka - szybko idzie :P




####

Martwię się o moje jedzenie.
7:30 śniadanie - miska potrawki, kawa z mlekiem, reszta lodów bananowych
10:00 2 śniadanie - gruszka
15:00 przekąska - 2 mandarynki, kilka winogron, 100 g orzeszków - niestety solonych
17:00 obiad - 2 mielone, pyza i schabowy

Jak sami widzicie jakaś masakra. Pomijam już nawet fakt,że uciekł mi jeden posiłek i przerwy są za długie ...

#####

Dziś przećwiczyłam mój zestaw ^^ w  15 minut dałam z siebie 80 %, ale rozruch musi być :)
Pamiętajcie o niespodziance ;P

####

Poza tym szykuję jeszcze jedną niespodziankę, o której niedługo poczytacie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

####

Dziś mój termometr o 15 w cieniu wskazywał aż 28 stopni. Ciepełko ^^
Aż jutro założę szorty :)



###
A właśnie - mam 4 pary szortów. Dwie w rozmiarze 44 spadały mi dziś z tyłka i dwie 42 (jedne w których ostatni raz chodziłam w 6 klasie podstawówki i jedne nowe) - były mi idealne!!! Co prawda moja oponka psuje efekt, ale i tak jest dobrze, a będzie lepiej !!!!

####

I pytanie najważniejsze :

Macie 350 zł na zakupy w sklepie sportowym. Na co się decydujecie? Co powinnam kupić? Jakieś niezbędniki?

Myślałam o regulowanych hantlach, ew.sztandze, piłce i agrafce. 

Pomocy!!!!



love
Alice

PS Rano mam zaliczenie na 5 z niemca, a jeszcze się nie uczyłam, a w dodatku słówka (rodzajniki) i tabelki. Trzymajcie kciuki, bo będzie bonanza :/

10 komentarzy:

  1. Ja mając 350 zł , kupiła bym na pewno zestaw hantli , dużą piłkę , i może coś fajnego do ubrania :)

    Menu faktycznie takie nunu do pokiwania paluszkiem :)

    Będzie lepiej , trzymam kciuki :*

    Masz taki sam rozmiar szortów co Ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm ... dobry pomysł :)
      pseplasam ;)
      dziękuję :D

      Różnica jest taka, że ty ładnie wyglądasz, a ja nie ;P

      Usuń
  2. zgadzam się z Pati. też chyba muszę pogrozić palcem za to menu :D hihi ale i tak waga schodzi, wiec nie jest zle a bedzie jeszcze lepiej trzymam kciuki!!!!!! :D zazdroszcze ciepelka, u mnie 14st i deszcz :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D
      Dziś jest 30 st i słońce non stop - wiele osób nie wytrzymuje takich skoków temperatury, ale ja kocham :P

      Usuń
  3. W następnej Alice-notce menu będzie idealne, musisz się tylko jeszcze troszkę postarać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z małymi potknięciami, ale lepsze niż to ;)

      Usuń
  4. Dawno mnie tu nie było u Ciebie. :( I muszę przyznać, że jestem z Ciebie bardzo dumna. Dajesz sobie świetnie radę, lepiej niż ja, ale to jest oczywiste. :P Trzymaj tak dalej kochana!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty też musisz dać radę, nie ma,że nie :P
      Zapraszam częściej :)

      Usuń
  5. Nie glodz sie. Jesz zdecydowanie za malo. Nu nu ;)

    OdpowiedzUsuń