czwartek, 29 maja 2014

"Dojść do perfekcji" : trening całego ciała by Alice Cleo

Hej Wam :)
Dziś mam dla Was małą niespodziankę :)


W końcu udało mi się zapiąć wszystko na ostatni guzik i oto przed Wam 15 minutowy trening całego ciała !



Proszę byście traktowali to nagranie na pół serio, gdyż :
a) komentarze Julii i jej jedzenie chipsów - przemilczmy ;)
b) ćwiczyłam w parku, więc komary jadły mnie żywcem
c) ćwiczyłam na nierównościach 

Plan treningu :
I. Nogi, uda, pośladki
1. Hamstring Curl
2.Donkey Kicks
3. Unoszenie bioder
4. Uniesione biodra i odbijamy
5. Przysiady
II. ABS
1. Brzuszki zwykłe
2. Unoszenie nóg
3.  Brzuszki do kolana - prawo
4. Brzuszki do kolana - lewo
5. Plank
III. Ramiona
1.  Cieżarki za głowę
2. v-ka
3.podnoszenie ciężarów do góry
4.  Przywodzenie
5.  Wyciskanie w pozycji stojącej
Czas : 15 minut
45 s ćwiczenia 15 przerwy.


Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie !!!

love
Alice

19 komentarzy:

  1. super :) naprawdę fajne treningi

    OdpowiedzUsuń
  2. lato idzie trzeba zadbać o brzuszek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba dbać o siebie przez cały rok :)

      Usuń
  3. Super, nagrywaj, działaj dalej i rób to co lubisz :)

    Pozdrawiam
    Albert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamierzam :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Zapraszam do mnie :) http://blogittness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny trening. Myślę, że z niego skorzystam w najbliższym czasie, bo potrzebuję czegoś krótkiego, ale na całe ciało (sesja, sesja).

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jak masz ochotę odpowiedziec na moje pytania - zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym momencie czytam Twój blog i aż się uśmiechnęłam - dziękuję :*
      Mi ratuje on skórę, gdy nic mi się nie chce lub nie mam czasu :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Dla mnie każda aktwyność fizyczna jest dobra. Ważne, żeby człowiek się ruszał. Z czasem każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, co jednym będzie się podobać, a drugim nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. w końcu filmiki z Tobą w roli głównej!!! super jestem pod wrażeniem kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu? ;)
      dziękuję :*
      czyżby to oznaczało,że mogę nagrywać filmy?

      Usuń
    2. no raczej!! nie możesz tylko masz!!! :D

      Usuń
    3. aha... ale koleżankę bym zwolniła :P ehehehe

      Usuń
  8. nie wiem skąd mogę wydawać Ci się znajoma :) a skąd jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pelna podziwu! Gratki :) U mnie konkurs :) zapraszam !

    OdpowiedzUsuń