sobota, 31 maja 2014

Zajrzyj do mnie : przykładowe jedzenie part 3

Hej Wam :)
Dziś przychodzę do Was z trzecią już odsłoną moich przykładowych posiłków.
Poprzednie posty znajdziecie tu i tu :)
Tym razem bez konkretnych podziałów. Zaczynamy :)

Zdjęcie mocno archiwalne :) Słodko-wytrawny omlet z szynką szwarcwaldzką i salami oraz truskawkami.
Zjedzony na przed treningowe śniadanie.

Obiad. Sałatka z kurczakiem, orzeszkami i serem. Pomysł jak wykorzystać sałatę ], która została ze śniadania.

Paella :) Specjalność mojej mamy. Zdjęcia z zeszłorocznych wakacji. Kocham moje miasto za bliskość Francji i dostęp do świeżych krewetek!

Majówkowy chill. Piwo bezalkoholowe +WH.

Obiad z niczego :) Pierś z kurczaka w curry, banan, kiwi, jagody goji, orzeszki ziemne, pomidor, ogórek, 3 kawałki sera pleśniowego, który niestety się roztopił :(


Koktajl robiony jeszcze bez blendera. Truskawki + mleko.

Znów coś z niczego. Młody szpinak + kurczak w curry + ogórek.

Węgle. Obiad. Makaron+kurczak+pomidory.

Koktajl z zajęć kulinarnych. Truskawki+banany+kiwi+jagody goji+rodzynki.


Mama Julii prowadzi bar na siłowni i robi koktajle z takich oto cudów. Chcę !!!

Gnocchi - te jaśniejsze tylko podsmażone, a te drugie z sosem i serem.

Śniadanie na szybko w łóżku :P Uwielbiam te soki z Tesco :)

Łody bananowe własnej roboty. Banany + cynamon.

I znów zdjęcie jeszcze z Niemiec. Uwielbiam to musli. Wie ktoś, gdzie je mogę kupić?

I znów koktajl :P kiwi+mleko

Takie oto pyszności gotuje mój były chłopak na zajęciach kulinarnych. Zupa/krem z marchewki 

Prosty i pożywny obiad/ Kurczak+orzeszki+warzywa. Grunt to pomysł.

Takie oto pyszności przyniósł mi w tym roku zając z Niemiec :P

Dawno temu, kiedy jadłam jeszcze płatki czekoladowe + obowiązkowa kawa.

Jak urozmaicić zwykłą sałatkę grecką kupioną w Bieronce (uwielbiam!:))? Dodać pomidory i ogórki małosolne ;)

Kolejne zdjęcie z Niemiec. No przecież czasem można, co nie? ;P

Mój pierwszy koktajl robiony blenderem - mrożone banany i mleko.

Grzechy, grzechy ... Shake czekoladowy.

Polskie truskawki - mega słodkie. Trzeba mieć tylko sprawdzone źródło ^^

koktajl mrożone banany+kiwi+mleko.

Mówiłam już,że mam ciąg na słodkie? A prezent z Holandii wcale nie pomógł ....


Mam nadzieję,że nie zanudziliście się na śmierć ;) Jak widzicie królują u mnie koktajle :) Trzeba wykorzystać blender i owoce sezonowe :)


Gdy to czytacie ja szykuję się do wyjazdu. Niestety waga pokazała dziś +1 kg, czyli 98 kg. Jestem załamana, ale i sama sobie winna. od dziś intensywny powrót do mojego planu. Jutro postaram się wrzucić podsumowanie miesiąca.

Alice

8 komentarzy:

  1. nie daj się Kochana i nie smuć się
    wszystko będzie dobrze tylko po prostu daj z siebie maxa ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko!!! ile pyszności ale moją uwagę przykuły KREWETY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz, jak ubolewam nad tym,że w Polsce nie mam do nich dostępu :(

      Usuń
  3. Dużo zaskakujących połączeń jak szynka szwarcwaldzka + truskawki albo pierś z kurczaka + banan, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię trzymać się przyjętych norm i dużo eksperymentuje w kuchni, więc potem wychodzą takie połączenia - przepyszne :)

      Usuń
  4. Ja od niedawna dopiero polubiłam koktajle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od niedawna mam blender i mogę wyczarowywać takie cudeńka ;)

      Usuń