poniedziałek, 2 czerwca 2014

Alice-notka #11 + Liebster blog + parę komunikatów+ ciekawe zdjęcia

Witam :)

Zacznijmy może od kilku wiadomości prasowych ;)

Na rynku pojawiła się pewna nowość - Jogurt Naturalny do picia Danone w butelce.

Jogurt Naturalny do picia Danone – zdrowie i lekkość na wyciągnięcie ręki

Cokolwiek robisz, gdziekolwiek wyruszasz, niezależnie od miejsca, w którym jesteś ciesz się lekkością i codzienną porcją zdrowia,
którą już zawsze będziesz mieć pod ręką. Jogurt Naturalnym do picia Danone to produkt butelce, który tego lata zaspokoi Twoje
pragnienie na zdrowie.

Nie zwalniaj tempa w upalne dni, chłoń letnią energię ze słońca, natury i aktywności. Zabierz ze sobą chęć do działania, wrzuć do torby
butelkę pysznego Jogurtu Naturalnego do picia Danone i ciesz się wakacyjną przejażdżką na rowerze, spacerem po parku, przerwą na lunch
w pracy, czy chwilą relaksu po wyczerpującym treningu na sali fitness.

Nowy Jogurt Danone to jogurt naturalny do picia o niezwykle łagodnym smaku, który  możesz zabrać ze sobą wszędzie i pić prosto z butelki.
Oddaj się naturalnej radości, zaspokój swoje pragnienie na zdrowie i apetyt na letnią lekkość. Jogurt Naturalny do picia Danone to również
poręczna i szybka przekąska. Dzięki niej łatko i szybko odzyskasz siły oraz będziesz czerpać radość z tego, co kochasz.

Bądź jeszcze bardziej fit i bliżej natury, poczuj się lekko jak chmurka odkręcając buteleczkę Jogurtu Naturalnego do picia. Odkryj jego świeżość
i łagodny smak, który idealnie pasuje do Ciebie i każdego zdrowego dania, na które tylko masz ochotę.

Już w najbliższy weekend warszawiacy będą mieli okazję zdrowo i pysznie rozpocząć lato z Jogurtem Naturalnym do picia Danone. Od 31 maja
przed trzy następne weekendy w sobotę i niedzielę Danone zaprasza do stołecznych parków na wielkie smakowanie. Akcja samplingowa będzie
prowadzona również w każdy poniedziałek przy największych centrach biurowych."

Jak dla mnie fajna sprawa, bo jak wiecie nie jadam/nie pijam jogurtów smakowych, a tak będę mogła wziąć owoc i jogurt np. do szkoły :) 
****

W tym tygodniu dostałam zaproszenie na 
Co prawda współpracę z koordynatorką tego projektu wspominam niemiło - odpowiedzi nadal nie dostałam. Nie mnie jednak warto wspomnieć,że takie coś będzie miało miejsce.
wstęp jest darmowy, a wszelkie informacje znajdziecie na - http://targisizeplus.pl/
'

****

all in for #mygirls
zaproszenie
adidas zaprasza na największy, otwarty trening
all in for #mygirls z Ewą Chodakowską!
7 czerwca wszystkie #mygirls naładują pozytywną energią stadion Legii w Warszawie. Przez cały dzień będziesz mogła uczestniczyć w grupowych zajęciach dance, fitness i jogi.
Obok Ewy Chodakowskiej swój trening poprowadzi też jedna z najbardziej uznanych joginek na świecie – Ashleigh Sergeant. Trening dance poprowadzi grupa taneczna Volt. Nie zabraknie też pokazów choreografii w wykonaniu Ladylicious
Daj się ponieść pozytywnej energii #mygirls!
7 czerwca, Stadion Legii, ul. Łazienkowska 3
Udział w treningach jest bezpłatny.
Rejestracja na stronie www.bebio.pl
Szczegóły na temat #mygirls znajdziecie na www.facebook.com/adidaswomen i http://mygirls.adidas.pl/news

Tu mój komentarz jest zbędny. Niestety znów nie mogę wziąć udziału :( Szkoda, bo bardzo bym chciała poznać w końcu Ewę ....

####

Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Kochać siebie do udziału w Liebster Blog, za co bardzo serdecznie dziękuję !!! :*
Ta nominacja była dla mnie sporym zaskoczeniem, więc strasznie mi miło :)

Pytania i odpowiedzi

1. Blog warty polecenia
Każdy z którego można dowiedzieć się czegoś ciekawego :)
2. Ulubiony trener/trenerka
Uwielbiam Mel B, Fitappy i Rebecę Louis, ale również Ewę Chodakowską. Każda z nich ma w sobie to coś, dzięki czemu te zestawy się nie nudzą.
3. Z jakiej potrawy nigdy nie zrezygnujesz?
Trudne pytanie ... Chyba z .. lodów, choć to nie jest potrawa ;P
4. Trening rano czy wieczorem?
Na ogół albo rano jestem w szkole, albo - w weekendy- odsypiam, więc zdecydowanie wieczorem.
5. Czym dla Ciebie jest "kochanie siebie"?
Akceptowaniem siebie takim, jakim się jest - ze wszystkimi kompleksami i wadami. 
6. Kraj, do którego powrócisz lub który chcesz odwiedzić.
Lubię nazywać siebie obywatelem świata, więc lista ta jest dość .. pokaźna :)
7. Ile czasu poświęcasz na blogosferę?
Bardzo dużo, aż czasami za dużo. Może nie tyle na pisanie posta - zajmuje mi to ok 30 min, ile na czytanie blogów i zbieranie materiałów - potrafię zmarnować na to cały dzień ;)
8. Bieganie czy rower? Uzasadnij.
Bezapelacyjnie rower. Od dziecka nie mogłam biegać, przez problemy z nogami, ale za to dużo jeździłam rowerem. Do teraz tak jest. Uwielbiam to uczucie samotności, muzykę płynącą z słuchawek, wiatr we włosach i słońce na twarzy. A dodając do tego piękne widoki i trening - idealność ;)
9. Twój najgorszy trening?
To trening niewykonany ;P
10. Co denerwuje Cię na blogach?
Szata graficzna - lubię czystość i przejrzystość, powtarzanie się tekstów i komentarze. Niekiedy ludzka głupota jest dla mnie nie pojęta, a "hejty" atakują zewsząd ...
11. Jedna wybrana informacja o Tobie
Powinnam urodzić się 4 lipca, ale dziewczynki w mojej rodzinie rodzą się 2 tygodnie przed terminem. Dzięki temu urodziny mam szybciej niż moi przybrani bracia, Ju, MB i Drzewo. Błahahaha ;)

Nie nominuję nikogo, chyba,że ma ktoś ochotę odpowiedzieć na pytania - te same co ja ;)

####

Zbiór zdjęć znalezionych w czeluściach Internetu.



























####

Dzisiejsze ćwiczenia :

Krótko, intensywnie i przyjemnie.
Chyba muszę zmienić ćwiczenia, bo te wykonuję już bez problemu.

####

Dzisiejszy jadłospis:
śniadanie - pół koktajlu z 2 bananów i 10 truskawek oraz jogurtu naturalnego, kawa
2 śniadanie - jabłko
przekąska - reszta koktajlu
obiad - kawałek rolady z kurczaka, parówka, 3 jajka gotowane na twardo, bułka z serem, pomidor
kolacja - kawa

Taaa... Masakra :

Jem stanowczo za mało ... Ale mam też dobrą wiadomość - powstrzymałam się dziś od słodyczy, choć toczyłam bite 10 minut walkę z samą sobą. Grunt,że się nie dałam.


Notka wyszła mega długa i mam nadzieję,że choć jedna osoba dotarła do końca :)
Życzę Wam miłego tygodnia, a sama zmykam uczyć się na ostatni sprawdzian z biologii.


love,
Alice

6 komentarzy:

  1. fajne te targi size + :) odpowiedzi rewelacyjne, mam nadzieje ze to nie moj blog jest niepoukladany hehehe :D zdjecia faktycznie mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,że przypadły Ci do gustu :D
      akurat wygląd Twojego bloga bardzo mi odpowiada - bez obaw ;)

      Usuń
  2. 2 butelki w lodówce czekają na konsumpcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedź! :)
    Też wolę trening wieczorem, ale wole bieganie niż rower ;) i śmieszne, że u Ciebie dziewczynki rodza sie 2 tyg wczesniej... :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń