piątek, 20 czerwca 2014

Hi. I'm Alice and I'm 16 years old !

Witam Was bardzo serdecznie w tym wyjątkowym dla mnie dniu! 

Właśnie dziś świętuję swoje 16 urodziny! 




Nawet nie wiecie jak się cieszę. Moje urodziny zawsze wiążą się z jakim wydarzeniem i są dla mnie chwilą refleksji. Za tydzień kończę gimnazjum, zaraz potem dowiem się czy dostałam się do wymarzonego liceum. Przede mną wyjazd do Turcji. Nie wiem jak spędzę resztę wakacji. 
Bardzo tęsknię za Niemcami. Chciałabym zamknąć oczy i tak się przenieść. Żyję w pewnym rozdarciu. To był wspaniały rok. Wiele się działa. Cieszę się, bo były to wykątkowe chwile. Wiele się zmieniło. 
W ostatni czas pokazał wiele. Dałam sobie i z B. D. stał się dla mnie obojętny. I choć w pewnym stopniu nadal nie będą mi obojętni, to cieszę się, że tak się stało. Cieszy mnie też fakt, że mam przy sobie S, Ju i Z. Bez nich moje życie nie byłoby takie same. Bardzo serdecznie Wam dziękuję!! :*
Dziękuję również Wam - moim Czytelnikom. Bardzo mnie wspieraliście i nie jestem opisać jak bardzo jestem wdzięczna !!!! Dziękuję !!!! :*
Mam nadzieję, że będzie to dla mnie wyjątkowy dzień :) Wieczorem spodziewajcie się fotorelacji z tego wspaniałego dnia ;)  


A tymczasem mam dla was niespodziankę :) 
16 faktów o mnie:
1. Moje pełne imiona brzmią : Martyna Alicja, lecz wszyscy mówią mi Marta.

Zdjęcie jest tak rozmazane, że aż ładne ;)
2. Przeprowadzałam się ok. 10, a nawet więcej razy :)

Widok z mojego okna. Może nie widać, ale mam panoramę na całe miasto :P
3. Moim ulubionym zespołem jest Iron Maiden.

Ju - jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent !!!! :* <3 u so much !!!
4. Kocham psy - u mojej mamy mam 3 psy, które kocham nad życie, a z Semem łączy mnie wyjątkowa więź :)


5. Uwielbiam podróżować i bardzo ubolewam nad faktem, że od ponad 2 lat oprócz kilku wyjazdów do Niemiec nigdzie nie byłam.
6. Bardzo lubię robić zdjęcia i sprawia mi to olbrzymią radość. Szczególnie lubię robić portrety.



7. Choć nie jestem rodowitą Zielonogórzanką i nie mieszkam tu na stałe, to uważam Zieloną Górę za moje miasto rodzinne. 










8. Płynie we mnie mieszanka krwi niemieckiej, ukraińskiej, polskiej i kilku innych :)

9. Właśnie dzięki temu mam dość specyficzny wygląd - włosy koloru ciemny blond, ciemnooliwkową skórę, oczy koloru oceanu (naprawdę - ich barwa zmienia się i przypomina kolor oceanu) oraz duże wiśniowe usta.
10. Jeśli piję kawę to tylko z 2 łyżeczek i dużą porcją mleka
Moja ulubiona ^^
11. Odziedziczyłam po mamie zdolności kulinarne i już w wieku 10 lat sama piekłam pierniki na święta.

12. Mam całą listę marzeń do spełnienia. Oprócz tego mam też listę rzeczy, które chciałabym robić w przyszłości - niestety nie zostanę zawodowym pilotem, bo mam wadę wzroku, ani stewardesą, ponieważ a) nie znam biegle angielskiego b) mam widoczny tatuaż - na pewno na tym jednym nie poprzestanę ;)

13. Uwielbiam kolor czarny - od ubrań przez dodatki na lakierze do paznokci kończąc.


14. Jestem córeczką tatusia - jesteśmy bardzo zżyci, ale gdy muszę z kimś pogadać to pada najczęściej na najbliższe mi kobiety, czyli na Ju, moją babcię lub mamę.

15. Mam bardzo dobry kontakt z partnerami moi rodziców. Mój ojczym traktuje mnie jak rodzoną córkę, o której zawsze marzył - często żartujemy, wygłupiamy się, ale kiedy trzeba dobrze współpracujemy. Natomiast A. traktuję jak dobrą przyjaciółkę i wiem, że zawsze mogę z nią pogadać. 

No bo który facet daje swoją brykę dziecku, które nawet jeszcze nie ma prawka? ;)
16. Mam cholernie ciężki charakter, mam cechy 'przywódcy' (częsta nawet nieświadomie podporządkowuje sobie innych), natomiast ja nie cierpię, gdy ktoś narzuca mi swoją wolę. Jestem typem buntownika, zbyt często wszystko analizuję, ale potafię przyznać się do błędu. Można mnie albo kochać, albo nienawidzić :)

Mam nadzięję, że nie zanudziłam Was na śmierć :) Poza tym szykuję dla Was niespodziankę - konkurs. Ale na radzie ciszosza ;) 
xoxo
Alice

20 komentarzy:

  1. Wszystko przeczytałam i jesteś bardzo interesującą osobą. A Twój wygląd nie jest specyficzny, ja widzę piękną, wesołą dziewczynę, która ma własny pogląd na świat i dużo zainteresowań, co świadczy o jej inteligencji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś młodziutka , jestem w szoku :) Miło było się coś o Tobie dowiedzieć <3 , 10 fakt jest jak by wycięty z mego życiorysu hahha :)

    Sto lat kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) mam nadzieję, że kiedyś powiesz mi o jakie fakty chodzi :)
      Serdecznie dziękuję za życzenia !!! :*

      Usuń
  3. Fajnie jest się w końcu czegoś o tobie dowiedzieć :) Niestety otworzyło mi się tylko jedno zdjęcie... :(
    Szczęścia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że sporo miałaś w życiu przeprowadzek :) Ja również, więc witaj w klubie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie posty, można dowiedzieć się więcej o bloggerce. :)
    Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci, aby Twoje marzenia się spełniły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego młoda!! :D ja też jestem okropną psiarą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też uwielbiam psy! Mówią na mnie w domu - psia mama. Bardzo przeżywałam jak musiałam uspić po 13 latach przed świętami Bożego Narodzenia swojego Bolusia... :( Dobrze, że została mi jeszcze towarzyszka Fiona.

    jeszcze raz 100 lat Martyna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D

      Ja uwielbiam wszystkie psy i nie raz zdarza się,że idąc ulicą podbiega do mnie obcy pies domagając się choćby chwilki uwagi, a właściciele dziwią się, czemu tak jest :)
      Ja mam teraz rozbrykaną trójkę za którą bardzo tęsknie - życie nie wybiera :(

      Usuń
  8. Fajnie napisane ;) Miło się czytało!
    100 lat!!

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego naj naj najlepszego!!!:)
    P.S.Nie spodziewałam się, że jesteś taka młoda!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      naprawdę? ;) w przeciągu ostatnich kilku dni, już nie raz słyszałam, że nikt się tego nie spodziewał - mam się bać? ;P

      Usuń