środa, 4 czerwca 2014

Motywacja na senne środy

Witam Was bardzo serdecznie ! :)

W sumie najmniej w całym tygodniu lubię wtorek (kończę o 15 lekcje) i środy, gdyż jest to najwolniej mijający dzień. Środa ma jednak swój plus - dla mnie właściwie oznacza koniec tygodnia, gdyż w czwartek mam luźne lekcje i jedyne "poważne" zobowiązanie to dodatkowa lekcja niemieckiego :) 
O ile wstaje mi się łatwo, tak już na drugiej lekcji strasznie chce mi się spać. Stąd pomysł, by w każdą środę pojawiała się porcja motywujących zdjęć. Co Wy na to? :) Zaczynamy!












Podoba się? :)
Kolejny post już w środę!

Love
Alice

18 komentarzy:

  1. hahaah to z dr.house mnie rozbroiło;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz to zobaczyłam, to o mało nie spadłam z łóżka ;)

      Usuń
  2. mnie tez powalil dr. house hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pożyczyłam obrazek:) O ciężkiej pracy) meegaa:) motywacje pamiętajmy że to ostatnia środa w tym tygodniu może pozostałe dni nie bedą senne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z kolei lubie srode. rano mam zajecia grupowe, potem jade na kolejne - tym razem treningi indywidualne no i koncze basenem - to akurat dla siebie ;) nie martw sie - juz jutro o srodzie zapomnisz ;) buziaki trzymaj sie
    u mnie dzis tez nowy post xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mam już weekend ;) dziękuję bardzo ! Ty również :) z chcęcią wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne obrazki , świetny obrazek koktajli :) Mam składniki , jutro robię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamierzam rano trochę namieszać w kuchni :)

      Usuń
  7. Fajny wpis. :) To z dr.housem było slodziutkie. .. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      widzę,że ten obrazek robi furorę ;)

      Usuń
  8. Padłam, jak zobaczyłam obrazek z dr House :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dr. house najlepsze!!! :)
    haha! ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń