poniedziałek, 2 czerwca 2014

Podsumowanie maja + plany na czerwiec

Hej Wam :)
Dziś przychodzę do Wam z podsumowaniem maja i planami na czerwiec.


Podsumowanie maja:
- przećwiczyłam 19 dni
- rozciągałam się 13 dni
- napisałam 16 postów
- odwiedziliście mnie 4912 razy
- przeczytałam 9 książek
- kuchnię kilkakrotnie zmieniłam w laboratorium :P
- zakupiłam : ciężarki 2x5 kg, piłkę, agrawkę, okulary do pływania
- z nowych zestawów przetrenowałam 3
Pod względem żywieniowym wypadam blado. Do 18.05 wszystko szło znakomicie, natomiast druga połowa to jakaś katastrofa. Dzień w dzień słodycze, węglowodany, napady głodu. podjadanie i wieczne pytanie "co zjeść?". Nie jestem zadowolona, bo miesiąc kończę z wagą 98 kg.

Plany na czerwiec:
- powracam do mojego planu - reguły diety, którymi zamierzam kierować się:
1. Każdy posiłek powinien co najmniej w połowie składać się z warzyw.
2. Jeśli już jem pieczywo/makaron/kaszę to max. raz dziennie.
3. Nie jem kupnych jogurtów owocowych/deserów/kaszek.
4. Nie jem słodyczy, z wyjątkiem :
- lodów - raz na miesiąc, chyba,że sama zrobię z mrożonych owoców
- domowych ciast - od  święta
- kogla mogla - max. raz na 2 tygodnie
5. Zero coli i innych gazowanych napojów. Również ograniczam kupne soki - świeżo wyciskane żądzą :P
6. Nie jem fast foodów. Zero. W domu mogę przygotować zdrowe odpowiedniki.
7. Będę jadła jeszcze mniej przetworzone rzeczy.

W czerwcu daję sobie wolną rękę w doborze treningów. 
Jedyne co to co najmniej raz w tygodniu chcę trenować brzuch, nogi i ramiona. By wszystkie partie mięśniowe rozwijały się tak samo. 

- jeść więcej warzyw i owoców sezonowych - szparagi i truskawki ^^
- pić więcej wody
- rozpocząć wyzwania :
- przeczytać min.4 książki
- obejrzeń 3 nowe filmy

Czerwiec jest dla mnie miesiącem szczególnym. Jest też moim ulubionym ;) W końcu słońce, koniec roku szkolnego, urodziny ... Jak dla mnie czerwiec, lipiec i sierpień mogłyby nie mijać ;)
W tym roku w czerwcu czeka mnie kilka imprez:
- 7.06 wyjazd na grilla do dziadków
- 8.06 pierwsze urodziny bloga
- 12.06 ostatnia wycieczka klasowa
- 20.06 moje urodziny
- 24.06 bierzmowanie
- 27.06 zakończenie roku szkolnego
Do tego dochodzi jeszcze kilka urodzin znajomych, ale ograniczam to tylko do złożenia życzeń. Ja też jakoś specjalnych planów nie snuję - Julka jest w tym czasie nad morzem, więc ja najprawdopodobniej spędzę urodziny leżąc w łóżku i śpiąc. Nie będzie to miły dzień - niestety :(



Rano pojawi się kolejna Alice-notka, a ja tymczasem zmykam spać :)


love
Alice

4 komentarze: