niedziela, 8 czerwca 2014

Wytrzymaliście ze mną już rok ... I urodziny bloga !!!

Witam Was bardzo serdecznie w tym wyjątkowym dniu!




Nie pamiętam niestety kiedy dokładnie powstał ten blog, ale był to właśnie początek czerwca 2013 roku. Z szybkich obliczeń doszłam do wniosku,iż był to właśnie 8.06.2013



Trochę historii ...

Grudzień 2012 był dla mnie czasem szczególnym. 6.12 mój tata wziął ponownie ślub, a 15.12 zrobiłam swój pierwszy tatuaż. Była to sobota - zgadałam się z koleżanką,że może by u mnie spała, a 3 godziny później zawitała do moich drzwi. Chwilę przed jej pojawieniem się dostałam telefon, iż tatuaż będę miała tego samego dnia, a nie tydzień później jak planowaliśmy. Gdy po 23 wróciliśmy do domu, obie nie mogłyśmy spać Przegadałyśmy całą noc, a w międzyczasie wpadłyśmy na pomysł napisania razem opowiadania i umieszczenia go na blogu. Tak też zrobiłyśmy i tym sposobem powstał "Bookland". Pojawiały się tam też recenzje książek, a mi na tyle blogowanie przypadło do gustu, że założyłam blog "Po prostu Alice". To był typowo mój blog - recenzje, moje notatki, przemyślenia, sny, wpisy z pamiętnika ... Aż pewnego dnia, gdy waga pokazała ponad 90 kg postanowiłam wziąć się za siebie i zacząć odchudzać. Blog miał być moim motywatorem. Początkowo były to tylko suche fakty. Po drodze nadarzyły się wyjazdy, aż w końcu nadszedł październik. Moja mam wiedziała,że prowadzę blog i pewnego dnia nie spodobało jej się,że napisałam prosto z serca co czuję. Zrobiła się afera, bo tata nic na temat bloga nie wiedział ... Koniec końców "Po prostu Alice" został usunięty, a "Tłuszczu nadchodzę" stał pod ogromnym znakiem zapytania. Usunęłam wszystkie posty i zaczęłam pisać od nowa. Nawet nie wiem kiedy, znów mamy czerwiec :)



Rok "Tłuszczu nadchodzę" w liczbach :
- 50 obserwatorów prze bloggera
- 68 obserwatorów w Google +
- 23 obserwatorów na Instagramie
odwiedziliście mnie : 29 448 razy
napisaliśmy 700 komentarzy
napisałam 86 postów

Wiem,że istnieją blogi, które powstały w tym samym czasie i są znacznie popularniejsze, lecz ja pragnę podziękować Wam wszystkim razem i każdemu z osobna, za każde wyświetlenie, komentarz, miłe słowa, wsparcie i motywację. Dziękuję !!!!



Top 5 najpopularniejszych postów:

Przez ten rok wiele się wydarzyło. Nie raz wznosiła się w górę, by chwilę później zaliczyć niezbyt miękkie lądowanie na samym dnie. Czy osiągnęłam swój cel? Nie. Nie wyglądam jak modelka z okładki gazety. Nie jestem chudsza, ale jestem mądrzejsza. Przez ten okres nauczyłam się wiele i to mnie cieszy. Przede mną jeszcze długa w walce o wymarzoną sylwetkę, jednak jestem już bliżej niż dalej ;)
Mam nadzieję,że kolejny rok okaże się jeszcze bardziej zakręcony, przyniesie kolejne niespodzianki, a gdzieś tam po cichu liczę,że zmieni się nie tylko moje ciało, a również ja sama. Ale o tym w kolejnym wpisie.



love
Alice

12 komentarzy:

  1. super!!! gratulacje... happy birthday!!! obys byla z nami jak najdluzej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie że nie zniechęciłaś się do pisania bloga. Gratuluje ! Przez rok ile potrafi się wydarzyć i zmienić - to fascynujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego miałabym się zniechęcić? ;) Dziękuję :D to fakt ;)

      Usuń
  3. wszystkiego naj z okazji blogowych urodzin i gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często zaglądam do ciebie, ja też walczę o siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !! :) i dalszej wytrwałości (i w pisaniu i pracy nad sobą) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) wytrzymaj jak najdłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń