poniedziałek, 9 czerwca 2014

Zajrzyj do mnie : przykładowe jedzenie part 4

Hej Wam :)
Dziś pragnę zaprezentować Was czwartą odsłonę moich przykładowych posiłków.
Poprzednie posty znajdziecie tu,tu i tu

3.06
Rano okazało się,że w lodówce jest tylko mleko ... Całe szczęście siostra miała jeszcze płatki. Lepsze to,niż wyjść bez śniadania ;)

Oczywiście zapomniałam kupić cokolwiek - w ruch poszła wyobraźnia.
Ryż z serem brie i pomidorami.

Kolację zamówili rodzice. Ja wybrałam naleśnik ze szpinakiem i czosnkiem na ruccoli, zapiekany z mozzarellą. 

 29.05
Zupa szparagowa.
obrane i ugotowane szparagi +bulion, a do tego 2 pyzy.

Posiłek przed treningowy.
2 tortille z warzywami i kurczakiem.

2.05
Może nie wygląda zachęcająco, ale było dobre :) 
Roladka z kurczaka z warzywami i parówka.

Odkąd dostałam blender na śniadania królują u mnie koktajle.
Najczęściej jest to mix banany + truskawki.




A na koniec stały element moich śniadań :


Kawa z mlekiem. Cieszę się,że pijam niesłodzoną, bo kiedyś potrafiłam dosypać nawet 2 czubate łyżeczki cukru .... brrr ! Choć nie ukrywam - z końcem roku szkolnego ograniczam kawę do min.

16 komentarzy:

  1. uwielbiam posty z tej serii :) ja tez nie wyobrazam juz sobie wypic herbaty z cukrem (bo kawy niepijam prawie w ogole) ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty w ogóle masz jakieś złe strony? ;)

      Usuń
    2. Alicja - udam, że tej parówki nie widzę :D :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. bardzo dobry pomysł :D
      Ja Ciebie również :)

      Usuń
  2. posty tego typu są najlepsze, łatwo się zainspirować :)

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję,że kogoś zainspiruję :)

      Usuń
  3. Bardzo zdrowe śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć ;) Pozazdrościć dlatego, że jakbym ja tyle zjadła w ciągu dnia, to szybko by mi się na wadze pokazało więcej;/ mam bardzo słabą przemianę materii;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są tylko wybiórcze posiłki :) A tak staram się jeść ok 2000 kcal dziennie - z różnym skutkiem :(
      Trzeba podkręcić metabolizm ! :)

      Usuń
  5. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja już znalazłam tortilla :-)
    Zapraszam do mnie
    http://psychodietetyk-psychodietetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować koktajli na śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Parówka przy całej reszcie bardzo rzuca się w oczy :D fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń