poniedziałek, 28 lipca 2014

Alice-link #2

Hej Wam :) 



1.  Często zapominamy, o tym,że gwiazdy to też ludzie. Cellulit dotyka również ich
2. Jeśli macie ochote na grzech lub chcecie wypróbować jakiś nowy przepis zapraszam Was na ten profil na Zszywce. Gwarantuję,że ślinka Wam pocieknie :)
3. Jagna, a właściwie Agnieszka, to blogerka kontrowersyjna. Nie mniej jednak wspaniale opisała, dlaczego nie chce wracać do Polski. Czytając jej wpis, miałam wrażenie,że czyta mi w myślach.
4.  Blog "Rodzynki sułtańskie" był dla mnie kopalnią wiedzy przed wyjazdem do Turcji. Są wakacje, seks turystyka kwitnie w pełni, więc u Gosi, możecie poczytać jak rozpoznać wakacyjnego podrywacza?
5.  Jakiś czas temu odezwała się do mnie Pani Wioleta, która jej koordynatorem Kenis.pl . Jest to darmowy uniwersytet internetowy.

"Kenis, to platforma edukacyjna, która będzie stanowiła dużą bazę materiałów wideo, wysokiej jakości kursy oraz będzie wykorzystywała w dużym zakresie rozwiązania technologiczne. Kenis.pl będzie także miejscem do treningu umysłu, a wszystko to dostępne oczywiście za darmo (taka jest nasza idea – chcemy by dostęp do wiedzy nie miał barier). Jedyne co jest potrzebne, oprócz chęci do nauki, to komputer czy smartfon oraz dostęp do internetu."

Platforma startuje już 1 września. Jak dla mnie projekt zapowiada się bardzo ciekawie i z pewnością nie raz z niego skorzystam :)

Na dziś to tyle.

Alice

4 komentarze:

  1. 1. Po zobaczeniu tych zdjęć chyba przestanę zwracać aż tak uwagę na celullit ...
    2. Obserwuje :)
    5. Mega ciekawe ! :) Zapisałam sobie stronę mam zamiar korzystać intensywnie :)

    Krótki wpis ale bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow niezle zdjecia, jak widac nie zawsze stosowany jest photoshop

    OdpowiedzUsuń