czwartek, 10 lipca 2014

Alice-notka #13

Jak ten czas szybko leci ... 
Już dziś wyjazd :)


Ale nie martwcie się - posty będą publikować się codziennie rano, a ja, jak tylko będę miała taką możliwość, będę udostępniać zdjęcia na Instagramie. Wystarczy,że klikniecie ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu i zostaniecie przeniesieni na mój profil ;)

Jeśli jesteś obserwatorem mojego bloga, przez Google +, to mam dla Ciebie złą wiadomość.
Posty publikowane automatycznie, nie są udostępniane przez Google + . Nie mniej jednak, jeśli chcesz być na bieżąco, już teraz informuję Cię, iż posty będą pojawiały się codziennie ok. 9.

####

Podczas szperania w interetach natknęłam się na dwa fajne, moim zdaniem, artykuły:


####

Ostatnie parę dni spędziłam w Zielonej Górze, gdzie załatwiałam sprawy związane ze szkołą - tak!!! od września będę chodziła do LO w Zgorze, zdecydowałam się jednak :D, profil : humanistyczno-prawny ^^ - oraz z wyjazdem.

####

Niestety nie ćwiczę prawie w ogóle :( , a moje odżywianie może nie jest najgorsze, ale obfituje w słodycze (u dziadków zjadłam 7 batonów -_-), jest nieregularne i ogólnie wszystko jest złe, nie fit itp.

Nie jestem idealna, nigdy nie byłam i raczej nie będę.
Możecie mi zarzucać,że jako blogerka aspirująca do miana "fit" zaliczam same wpadki. Tak jest, a ja o tym wiem. Ale chcę to zmienić.

####

Przeprowadziłam ostatnio dość burzliwą dyskusję z moją rodziną na temat moich ćwiczeń i jedzenia. Według nich powinnam porzucić moje hantelki, dywanówki i cały "trening siłowy", a powinnam przejść na dietę 1000 kcal, ćwiczyć dużo cardio, jeździć na rowerze i pływać. O ile jazda na rowerze mi się uśmiecha, tak wszystko inne już nie, ale niech im będzie. Po przyjeździe przechodzę na tą "dietę" - brrr...
Ale jak to tata stwierdził : "Te wszystkie Twoje argumenty ( to,że organizm potrzebuje ok. 1600 kcal, tylko na podstawowe czynności,że hantle i ciężar są lepsze od cardio itd.- przy. Alice) to tylko Twój mechanizm obronny. Za dużo czytasz pierdół!!!". To tak mniej więcej.
Co mam zrobić?
Założyłam się z nim - do końca wakacji stosuje "tą jego dietę". Na pewno schudnę, bo zejdzie mi wody i zapewne przy okazji wyniszczę sobie organizm ("Masz młody, nic Ci nie będzie"). A potem biorę sprawy w swoje ręce.
Cel - ważyć 80 kg, czyli ok. -20.
Musi się udać, nie ma opcji!

####

W czasie wyjazdu znalazłam bardzo fajny artykuł.
Może już ktoś z Was, miał okazję przeczytać ten artykuł.
Szczerze?
Z całego bycia fit, bio, eco ... robi się wyścig szczurów. Mam wrażenie,że to wszystko idzie w złym kierunku. Już nie liczą się założenia, te wszystkie szczytne cele. Teraz liczy się forsa ...

####

No i zrobił nam się trochę smutny post, choć z moich ust nie schodzi uśmiech :D

Z całego serca życzę Wam miłego tygodnia, aktywnego wypoczynku i uśmiechu nie schodzącego z ust :*
A teraz odmeldowuję się i będę na lotnisko. Do napisania i do zobaczenia !


Stara piosenka, ale kojarzy mi się ze zeszłorocznymi wakacjami, które były jednymi z najlepszych w moim życiu :)

love,
Alice

20 komentarzy:

  1. ojoj ile batonów :P ja też miałam ostatnio kryzys żywieniowy, ale od dziś mam zajęcia i dietę z personalnym trenerem, już nie mogę się doczekać wieczora!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swoje słabości, a to że nie jesteśmy doskonali dodaje nam uroku i niepowtarzalności. Doskonałość to nuuuuuuuuuda !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzę że uda ci się osiągnąć swój cel :-* miłego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaproponowalabym ci diete 1400 kcal, poszukaj w necie sa gotowe, rozpisane na tydzien i wysilek cardio polaczyc z ciezarami. Wtedy beda najlepsze efekty! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię serdecznie,

    Tworzę społeczność blogów o zdrowym stylu życia, obejmujący tematykę odżywiania,
    sportu, fitness, diet. Katalog jest dostępny pod adresem:
    http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/
    Dodatkowo w celu promocji blogów do niego należących powstał profil na portalu
    społecznościowym: https://www.facebook.com/ozdrowymstyluzycia Założeniem jest
    promocja ciekawych blogów i popularyzacja stylu życia fit, a także próba
    integracji społeczności blogerów.
    Jeśli tylko miałabyś ochotę do niego należeć proszę zapoznaj się ze stroną
    katalogu: http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/

    Gorąco pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcesz spowolnić metabolizm, szybciej złapać jojo i wyniszczyć swój organizm to tak 1000 kcal to najlepsze rozwiązanie. Słuchaj siebie, swojego organizmu, daj sobie czas, uwierz sama przez to przechodziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Moni :) Zawsze to właśnie Twoje doświadczenia odwodzą mnie od tego typu głodówek :)

      Usuń
    2. Alicja będzie trudno, cholernie trudno, bo to wymaga wielu wyrzeczeń, ale dasz radę, ty musisz w to uwierzyć!!!!

      Usuń
  7. Zgodzę się z tobą, że teraz to życie fit zaczyna być niepokojące. Ludzie wierzący, że tylko chudzi są coś warci... brr.
    Co do twojego celu... pamiętaj, że wszystko zaczyna się w głowie. Ze złym nastawieniem długo nie pociągniesz, więc uwierz w siebie i dosięgaj niemożliwego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie niestety u mnie w głowie wszystko układa się na końcu :(
      niestety ja też zaczynam myśleć,że w dzisiejszym świecie tylko chudzielcy są coś warci ... masakra

      Usuń
  8. Ta moda na bycie fit jest już paranoją. Zaczynają odchudzać się chuderlaki, które myślą, że bycie wieszakiem jest ok. Życzę ci wytrwałości, bo to jest najważniejsze i żeby wszystko przebiegało bez utraty rozumu! :) Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :) !!!

      Usuń
  9. Napiszę Ci jedno-nie słuchaj się taty, bo daleko nie zajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo powiedzieć - kocham go, ale jest równie uparty jak ja.

      Usuń
  10. Witam, tworzę społeczność blogów o zdrowym stylu życia, obejmujący tematykę odżywiania,
    sportu, fitness, diet. Blog jest dostępny pod adresem:
    http://atmosport24.pl/35-dni-z-ewa-chodakowska-3/ Założeniem jest
    promocja ciekawych blogów i popularyzacja stylu życia fit, a także próba
    integracji społeczności blogerów.Jeśli tylko miałabyś ochotę zobaczyć co sądze na temat książki Ewy Chodakowskiej „Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską” to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń