wtorek, 15 lipca 2014

Mój faworyt - krem, Masło kakaowe, firmy Ziaja

Hej Wam :)
Nie jest to blog kosmetyczny, ale dziś pragnę zaprezentować jeden z moich ulubionych produktów.
Umówmy się już na początku - jestem na TAK!



Firma Ziaja wypuściła na rynek całą serię kosmetyków "Masło kakaowe", które skradły serca wielu kobiet. Moje zaskarbił sobie w szczególności krem w opakowaniu jak powyżej :)


Dlaczego polubiłam ten krem?

Przede wszystkim za nieziemski zapach i uniwersalność :) Jest to jeden z niewielu kremów, którego zapach pozostaje na długo na skórze. Bardzo lubię stosować go zimą, gdyż bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę, ale jest także idealny latem. Dlaczego? Gdyż nadaje się zarówno jako krem do opalania, ale także jako krem po opalaniu. 2 w 1 w przystępnej cenie :)



Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglycerid, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Theobroma Cacao Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Microcrystalline Wax, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Citric Acid 

Cena: ok. 3,50zł / 50ml

Po więcej szczegółów zapraszam Was na stronę Ziaji oraz na forum Wizaz.pl.

Znacie te kosmetyki? Stosujecie? Polecacie? Piszcie!!! :D

love
Alice

PS Post nie jest sponsorowany - z własnej i nieprzymuszonej woli chcę się z Wami podzielić moimi odczuciami :)

12 komentarzy:

  1. Kocham całą serię. <3 latem, zimą, zawsze i wszędzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam ten krem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ziaje! masła, kremy, peelingi, żele do mycia buzi, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja, nie wiem czemu stosowałam do tej pory tylko płyn do demakijażu i właśnie masło kakaowe - trzeba to zmienić ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam tan krem na zimę, tłusty, super chroni skórę od mrozu i pięknie pachnie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam go również latem do opalania :)

      Usuń
  5. Daaaawno nie używałam, ale zapachu nie da się wymazać z pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń