czwartek, 3 lipca 2014

Podsumowanie czerwca + plany na lipiec + zbiór zdjęć

Hej Wam :)
Nawet nie wiem, kiedy mi minął czerwiec, a już mamy lipiec ...
Nie mnie jednak wypadało by podsumować ten miesiąc :)




Podsumowanie czerwca :
- przećwiczyłam 10 dni - tak wiem. Strasznie mało :( obiecuję poprawę ! :D
- rozciągałam się 5 dni
- napisałam 11 postów
- odwiedziliście mnie 4 381 razy
- przeczytałam 3 książki -"Pilot","Gwiazd naszych wina" oraz "Ukryta brama"
- obejrzałam 11 filmów
- pod koniec miesiąca wróciłam dopiero na "dobre tory"
- jadłam dużo truskawek  
-starałam się pić więcej wody
- nie rozpoczęłam i nie ukończyłam żadnych wyzwań

Przepraszam,że piszę do Was dopiero teraz, ale jakoś nie mogę znaleźć czasu by napisać lub brak mi chęci. W końcu wakacje :D
Gimnazjum ukończyłam z wyróżnieniem. Dziś dowiedziałam się,że zostałam przyjęta do obu szkół do których aplikowałam. Teraz pytanie na którą mam się zdecydować ? :) Ja bardzo chcę iść do Zielonej Góry, ale wiąże się to z dojazdami, bo "Nie mamy tyle pieniędzy, byś mogła mieszkać sama" - smutna prawda :( Problemem mogą okazać się dojazdy, bo z mojej Pipidówy wielkiej najwcześniejszy autobus jest o 7 :20 :/ Nie mniej jednak raczej się na to zdecyduję. Szkoda mi,że zostawiam tu kilka osób, ale teraz nie chodzi o nich, a o mnie.
Dziś, gdy szłam z Ju sprawdzić wyniki rekrutacji, spotkałam B ... Niestety zachowywał się jakbym była duchem. Szkoda,że tak to wszystko się skończyło :( Niestety nie udało mi się pożegnać z D. :(

Ale nie ma co się smucić - w końcu są wakacje. I plany :)

Plan na lipiec:
- ćwiczyć jak najwięcej - mam też swój szczegółowy plan rozpisany w swoim notatniku, ale na razie zatrzymam go tylko dla siebie ;)
- zdrowo się odżywiać - jeść więcej warzyw i owoców
- zrealizować postanowienia z notatnika - postanowiłam się w końcu zorganizować i aktywnie korzystam z kalendarza/notatnika :)
- przeczytać min. 3 książki
- obejrzeć zaległe filmy i seriale
- dobrze się bawić na wakacjach !!! :)

Nie myślcie,że w czasie mojego wyjazdu zostawię Was samych - mam już napisane kilka postów, które codziennie rano będą się publikować :D Szykuję też dla Was konkurs - szczegóły już niedługo :) A teraz zostawiam Was z porcją fotografii zaczerpniętych z czeluści internetów i wracam do pisania postów, a potem trzeba ogarnąć jeszcze kilka rzeczy ... Roboty co niemiara !!! :)






































A na sam koniec:




love
Alice


7 komentarzy:

  1. Jak Ci się podobała książka - "Gwiazd naszych wina"? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest wspaniała, choć przyznam,że film bardzie mi się podobał. Sama idea fajna, choć w książce nie mogłam jakoś wyłapać emocji. Jestem jak najbardziej za !!! :)

      Usuń
    2. Ja w sumie w książce i w filmie znalazłam emocje...ale to wiadome, każdy odbiera wszystko inaczej. Oglądając film, wiedziałam co się stanie, a wydaje mi się,że emocje byłyby większe gdybym nie znała wydarzeń... Ale bardzo mi się podobała książka i film :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A jakże pasuje do dzisiaj ... eh - szkoda gadać.

      Usuń
  3. Obrazek z czytaniem książki jest jak o mnie!:D Jak już zacznę to ciężko mi skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie - też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń