czwartek, 17 lipca 2014

Zajrzyj do mnie : mój sprzęt do domowego treningu

Witam Was bardzo serdecznie :)

Dziś dość luźny post, a mianowicie mój sprzęt treningowy.
Mam nadzieję,że post przypadnie Wam do gustu :)
Bez dalszych wstępów - zaczynamy!




Na pierwszy ogień idą hantle.



Szare kupiłam przy okazji w Biedronce. Kosztowały podajże 15 zł za sztukę. Jak na początek wystarczały w zupełności. Mają 2 kilo i są bardzo poręczne. Wykonane są z neoprenu, więc nie "ślizgają" się w dłoniach.Jestem z nich bardzo zadowolona.

Gdy moje ręce przyzwyczaiły się do tego ciężaru i ćwiczenia nie sprawiały mi już trudności zakupiłam hantle kompozytowe. I tu rada dla Was - nie kupujcie ich. Strasznie nieporęczne - nie można nimi manewrować ... Jedyna pozytywna cecha to ich waga - 5 kg każdy :)

Więcej na ich temat możecie przeczytać na blogu Aktywne życie.

Przed kupnem warto zajrzeć : tu i tu .


Niedawno zostałam również posiadaczką takich oto cudów:


oraz



Zarówno piłka, jak i motylek (agrafka) są bardzo fajnym urozmaiceniem treningu. Niestety nie było mi jeszcze dane je wypróbować :( czas to naprawić !!! :)

Moim zdaniem najważniejszym sprzętem, który powinna posiadać każda osoba, która trenuje jest mata.


Posiadam taką jak po prawej. Dopadłam ją w zeszłym roku w Realu, za ok. 4 euro.


Lato sprzyja jeździe na rowerze. Dla mnie bardzo ważne są rękawiczki, gdyż jeżdżę bardzo dużo i dzięki nim unikam bąbli, a także poprawiły one komfort jazdy :)


Te biało czarne dostałam "w spadku" po tacie, a te drugie - szare, kupiłam w zeszłym roku w Peny. Nie pamiętam ceny, ale są bardzo wygodne, super sprawdzają się na trasie i przede wszystkim - komfort jazdy poprawił się o ponad 100 % :)

Jeśli interesuje Was ten temat zapraszam do zapoznania się z tym artykułem, a także zawartością mojej torby basenowej.


love
Alice

9 komentarzy:

  1. Ja jestem maniaczką sprzętu domowego...
    Hantle 1kg, hantle 2,5 kg, hantle regulowane (do 10kg każda) + hula-hop + twister +ekspandery + skakanka + do biegania saszetki, rękawiczki, czapki + mnóstwo termoaktywnych ubrań + mata + piłka itd... Szkoda, że nie używam tego wszystkiego regularnie :D Kusi mnie jeszcze ta agrafka. na moje udzicha mogła by się zdać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę !!! ja niestety jeszcze nie mam możliwości sama kupować, ale liczę,że gdy w przyszłym roku popracuję to będę w końcu mogła sobie sprawić parę cudeniek :)

      Usuń
  2. Haha mam praktycznie te same sprzęty;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w domu mnostwo sprzetu, ktory sie kurzy bo cwicze na silowni hehehe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią przyjmę w spadku :P ja niestety nie mam możliwości chodzić na siłownię, więc ratuje się tym sprzętem :)

      Usuń
    2. Domowe treningi też mogą dawać niezły wycisk:)

      Usuń
  4. chcę kupić rękawiczki :) muszę poszukać , bo ostatnio strasznie mi się ręce pocą i wszystko mi wypada .... a mam w domu tylko takie ochronę np : na rolki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt - są przydatne i raczej niezastąpione ;)

      Usuń