wtorek, 12 sierpnia 2014

Alice-notka #15

Hej Wam :D



Dawno nie było, a że jest kilka spraw do omówienia to zaczynamy :)

###

Od dziś do niedzieli jestem nad morzem. Nie ma to jak dowiedzieć się w niedzielę wieczorem, będąc na wyjeździe,że we wtorek rano jedzie się nad Bałtyk. I w dodatku nie mam jak jechać do domu. Wyjazd na wariata, ale mam nadzieję,że wszystko będzie ok :)

###

Jak wspomniałam jestem na wyjeździe. Całe 36 godzin od soboty do poniedziałku to totalna klapa żywieniowa. 5 batonów, 2 lody, orzeszki ziemne, 3 muffinki ... Oby od dziś było lepiej, bo szkoda marnotać to - 1 kg :(

###

W związku z wyjazdem musiałam zostawić mój rower, ale ciężarki, mata, komputer i płyta jada ze mną :)
Sobota była resetem, ale w niedzielę zrobiłam 30 minutowy trening górnych partii, a w poniedziałek działałam w ogródku : kopanie, przesadzanie, koszenie, ścinanie ... :) Lubię to !

###

Dzięki uprzejmości mojej babci mam dwa nowe nabytki - piękną białą bluzkę oraz stanik sportowy :) w końcu. Babciu dziękuję !!! :*
No, ale żeby nie było - mój dziadek wynalazł mi zieloną herbatę - z jaśminem <3, cytryną i wanilią. Raj ^^

###

Jeśli chcecie śledzić moje postępy to zapraszam Was na moje Endomondo. Na czas wyjazdu napisałam 3 posty, więc nie zostawiam Was bez niczego ;) Postaram się także działać aktywnie na Instagramie.

Niech te wakacje będą aktywne !!!!

love
Alice

10 komentarzy:

  1. Na wakacjach można sobie trochę poluzować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nie za bardzo
      wieć nie daj się i pij dużo wody hihihi ;)

      Usuń
    2. doszłam do takiego etapu,że żadne "słodzone " napoje mi nie smakują :) tylko woda, herbata i kawa :)

      Usuń
  2. Ciesz się wyjazdem i daj sobie trochę luzu ;) W końcu są wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wakacje są, więc trzeba się pilnować :P

      Usuń
  3. Troché luzu nie zaszkodzi, ale teraz trzeba wrócić do dobrych nawyków:)
    Fajnie, że rodzina Cię wspiera w byciu fit :)

    OdpowiedzUsuń