piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca i plany na sierpień

Hej Wam :)
Mam wrażenie,że w czasie wakacji czas biegnie dwa razy szybciej i już niestety połowa wakacji za nami :(



Lipiec był ... lipcem :P 
Były i wyjazdy i relaks :)


Podsumowanie lipca :
- przećwiczyłam ... no właśnie nie wiem ile. Ale mało. druga połowa miesiąca była bardziej aktywna, bo od 19 mam rower. Na pewno jeździłam przez 4 dni i przez 3 wraz z dziadkiem remontowaliśmy domek letniskowy.
-nie rozciągałam się
- napisałam 20 postów
- odwiedziliście mnie 4736 razy
- przeczytałam 4 książki : "Morze egejskie","7 razy dziś","Ostatnia podróż" oraz "Zemsta ubiera się u Prady.Powrót diabła".
- obejrzałam 7 filmów
- jadłam dużo arbuza <3
-piłam dużo płynów
- nie rozpoczęłam i nie ukończyłam żadnych wyzwań
- starałam się jeść dużo warzyw i owoców
- aktywnie korzystałam z organizera - jak takie małe coś ułatwia życie - nie miałam pojęcia :P

Jak już wspomniałam - lipiec był miesiącem wyjazdów. Oprócz pobytu w Turcji, praktycznie przez cały miesiąc kursuję między obecnym miejscem zamieszkania a Zieloną Górą :D
Cieszę się,że wszystko się ułożyło - mam stancję, dostałam się do wymarzonej szkoły ...
Wakacje dobrze na mnie wpływają, bo wyleczyłam się z chłopaków. Po prostu przestało mi na nich zależeć, a to,że ich nie widuję bardzo pomaga ;) Poza tym mam dużo czasu dla rodzinki i Ju :)
Niestety moja mama jest materialistką i raczej nie uda mi się do niej pojechać, ale co tam - przynajmniej mogę skupić się na swoim celu :D



Plan na sierpień:
- ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :P - w planach mam treningi Ewy Chodakowskiej, rower <3 i może pływanie :) Będzie aktywnie !
- zdrowo się odżywiać - trzeba wziąć się za siebie. Cel : 80 kg 
- przeczytać min. 4 zaległe książki - mam 15 ebooków i 3 papierowe książki - czytać !
- obejrzę zaległe filmy i seriale - oj dużo tego - 5 filmów i 9 seriali ;/
- dokończyć projekt :Wakacje
Zadziwiająco dobrze mi idzie :) W chwili pisania posta zrealizowałam 37 z 64 postanowień. 
Pozostało:
12. Wywołaj zdjęcia.
15. Pojedź nad wodę.
17. Upiecz pizzę.
19. Zacznij uczyć się nowego języka.
21. Kąpać się w jeziorze/rzece/morzu bez ubrań.
25. Zrobić sobie nowy kolczyk.
26. Nie ścinać włosów.
27. Drastycznie zmienić fryzurę.
28. Wykonać coś własnoręcznie. DIY!
32. Zrób scrapbook z najmilszymi wspomnieniami.
33. Pojedź w backpack-ową podróż.
34. Poznaj na żywo kogoś, kogo znasz tylko z Interneru.
36. Napisz piosenkę.
37. Spacer po lesie.
39. Wybierz się na festiwal.
40.  Śpiewać i szaleć do ulubionej piosenki.
43. Ozdób ścianę zdjęciami, rysunkami i lampkami.
44. Skorzystaj z Couchsurfingu.
45. Jedz zdrowo.
46. Ćwicz regularnie
48. Napisz opowiadanie.
49. Pocałuj kogoś pod wodą.
.51  Schudnij.
57. Uzbieraj pieniądze.
59. Napisz wiersz.
64. Zrób wszystko, co w Twojej mocy, by pod koniec tego projektu powiedzieć, że to lato było niezapomniane! :)

- robić przysiady
- zacząć używać ciężarki

Oprócz tego Pat [http://pat-dream.blogspot.com/ - klik] zaproponowała mi dziś małe wyzwanie :) Niech szczegóły pozostaną między nami, ale powiem tyle : bardzo dobrze mieć wsparcie i motywację w drugiej osobie :D Dziękuję Ci kochana !!! :*


Naszło mnie ostatnio na refleksję, ale to nie dziś - przygotuję inny post :D
Dziś dałam sobie popalić - Skalpel Wyzwanie, wyzwanie na wewnętrzną stronę ud, a potem 23 km na rowerze :P 

Obym jutro miała siłę wstać, bo oprócz bowlingu z okazji imienin młodej, mam w planach rower i trening na świeżym powietrzu :D
Dzisiejszy jadłospis :

Niestety z Pat nie uda mi się w Polsce spotkać ale mam nadzieje,że spotkanie z Kingą dojdzie do skutku :)

Niech to będzie dobry miesiąc !!!!!!

A jakie Wy macie plany? Piszcie !!! :D




love
Alice





13 komentarzy:

  1. Ciekawe plany, powodzenia w realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plany super, połowa mnie też dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość sporo masz tych planów, ciekawe są :) Ja zamierzam schudnąć do końca sierpnia co najmniej 3kg, co za tym idzie dużo biegać i robić ćwiczenia siłowe, jeść mniej słodyczy. No i zacząć w końcu pisać na blogu o moim odchudzaniu hehe. Pozdrawiam i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam ! :)

      Usuń
  4. Świetne plany! :) Dobrze Ci to wszystko idzie, skoro 37 z 64 postanowień już zostały wykonane! :)
    Oby tak dalej i wakacje zakończysz 64/64 :)
    Super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba się nie uda wszystkiego, ale jestem dobrej myśli :)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki żeby się udało ;) A co do jadłospisu to poważnie? Zjadłaś 3 kg arbuza w ciągu dnia? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poważnie :) miał ponad 6 kg, więc podzieliłam go na pół, a że ja arbuzy kocham - zwłaszcza schłodzone w czasie upału to się nazbierało :P

      Usuń
    2. Oo nieźle :D mi wystarczy 0,5 kg i padam :D

      Usuń