piątek, 5 września 2014

Alice-linki #7

Hej.
Pierwszy piątek września :) Jak go spędzicie? 



1. A może tak wybrać się w świat i jeść lody? Jak dla mnie to spoko opcja :D
2. Wakacje już za Nami, a ja mam nadzieję,że nikt z Was nie przesadził ze słońcem.
3. Agnes uczy jak rozpieszczać się zdrowo. Nie wiem jak Wy, ale ja mam ochotę wsiąść w samolot i lecieć do Londynu :D
4. Tu znajdziecie kilka produktów spalających tłuszcz - na pewno warto wpleść je do swojego jadłospisu :)

A może wy macie jakieś ciekawe linki?

Alice

6 komentarzy:

  1. Londyn <3 , Samoloty <3 choć latać się boje ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam na randce :) Alice, wysłałam do Ciebie maila, ale nie doszedł. Nie wiem czemu, może Ty spróbuj do mnie napisać : loczek2@op.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu <3 dużo miłości :*
      Mail już wysłany :)

      Usuń
  3. ja tyle latam,ze to juz dla mnie rutyna i jakos nie przykladam do tego wagi hehehe :D ale od razu zainteresowaly mnie lody... bedac w poznaniu jadlam lody z kolorowej uuuu mniami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co? Jedziesz ze mną w świat smakować lody? :D

      Usuń