piątek, 12 września 2014

Alice-linki #8

Od poniedziałku odliczam dni do piątku ...
Eh ... Jak trudno jest się wbić w nowy rytm?



1. Dubaj to dość specyficzne miasto. Tradycja miesza się tu z  ultranowoczesnością. Nadeszła więc pora obalić kilka motów na temat tego miasta :)
2. Grecja kojarzy nam się z urokliwymi miejscowościami, bogami i wyspami. Kefalonia to jedna z nich, którą koniecznie musisz zobaczyć !!!
4. Podróże to ważna część mojego życia. Śmiało mogę powiedzieć,że jestem uzależniona, a Ty?
5. Od jakiegoś czasu korci mnie pilates. Co Wy na to? ;)

Na dziś to tyle :) do napisania!

Alice

17 komentarzy:

  1. Zaintrygowała mnie trójka, lecę czytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróże! <3 z pewnością przeczytam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award, czyli "7 faktów o mnie". Zapraszam do zabawy! :*

      Usuń
  3. Szczególnie spodobał mi się punkt 4. Także jestem uzależniona od podróży małych i dużych:). A pilates to też bardzo fajna opcja, przyjemna forma zrobienia czegoś dla ciała, ja akurat kiedyś w gazecie kupiłam płytę z pilates Bojarskiej-Ferenc i zdecydowanie lubię wracać do tego treningu. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podroze to moje drugie imie!!!! sportsmenki w bikini - ide ogladac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat Ty nie musisz - niewiele odbiegasz :)

      Usuń
  5. Kefalonia - muszę tam kiedyś polecieć!
    Też myślę o pilatesie, ale chyba postawię na zumbę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ruszą się jak słoń w fabryce porcelany, więc zumba odpada :)

      Usuń
  6. cześć:) nominowałam cie do pierwszej zabawy na moim blogu, w której koniecznie musisz brać udział, po szczegóły zaprasza m cie tu http://fitsport1.blogspot.com/2014/09/jestem-soba-pierwsza-zabawa-u-moni.html i do ostatniego wpisu, przesyłam masę słoneczka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też nominacja Alice! "7 faktów o mnie". Czekam, czekam! :)

    OdpowiedzUsuń