piątek, 19 września 2014

Alice-linki #9

Piątek,piąteczek, piątunio !!!
A dla Was porcja linków do poczytania w weekend :)



1. Agata podpowiada jak wybrać buty na trening. Oczywiście w ciekawy i łatwo zrozumiały sposób :D
2. W walce o płaski brzuch najważniejsza jest dieta. Tu znajdziesz kilka smakołyków,które pomogą Ci w spaleniu tkanki tłuszczowej.
3.Ranking najciekawszych blogów podróżniczych. - Co tu dużo mówić : przepadłam !
4. Nie ukrywam,że nie pałam szczególną sympatią do Anny Lewandowskiej, choć śledzę jej karierę. W sierpniu brała udział w IDEA Word Fitness Convention. Warto przyjrzeć się jej relacji.
5. Chorwację darzę dużym sentymentem. Ale o Kornati nie miałam pojęcia :P

Do napisania!
Alice

6 komentarzy:

  1. A mnie to ostatnio Anna Lewandowska bardziej przekonuj niz slynna Ewa Ch. Nie wiem czemu;d
    Lece czytac 2!;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dwojga złego wybieram jednak Ewkę ;)

      Usuń
  2. lubie te twoje linki :))) PS; dzieki za karteczke ;) <3 love it :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie <3

      Usuń
  3. do drugiego punktu to sobie zajrzę :)
    Zapraszam nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń