poniedziałek, 1 września 2014

Podsumowanie sierpnia

Hej Wam :)
Przepraszam,że tak nagle zamilkłam, ale nagle czas zaiwania jak rakieta.


Na wstępie proszę Was o trochę czasu - muszę zaadaptować się do nowego otoczenia, życia, szkoły i posty nie będą pojawiać się tak regularnie, ale postaram się by wszystko jak najszybciej wróciło do normy :)

Nawet nie wiem, kiedy sierpień mi przeleciał - eh ..

Podsumowanie sierpnia :
- przećwiczyłam 24 dni :)


- starałam się rozciągać 
- napisałam 19 postów
- odwiedziliście mnie 5565 razy
- przeczytałam jedną książkę, choć nie całą :/
- obejrzałam 6 filmów
-piłam dużo płynów - mega dużo herbaty ^^
-  rozpoczęłam i nie ukończyłam  wyzwań
- starałam się jeść dużo warzyw i owoców - za dużo :/
- pomimo wyjazdów zdrowo się odżywiałam :















- nie przeczytałam zaległych książek
- z projektu wakacje zrealizowałam 60 z 64 zadań 

Oprócz tego zostałam kurczakiem - pofarbowałam się na jasny blond.
Już nigdy więcej nie farbuję włosów!!!
Zaczekam aż powrócą mi do naturalnego, choć wiem,że będę miała mega ciemne :/


Plany na wrzesień opiszę jak je bardziej sprecyzuję.

Na pewno wiem,że czekają mnie 2 wizyty u dentysty, gdyż muszę wyrwać drugą ósemkę i naprawić wyszczerbiony ząb, którego dziś się nabawiłam - mam po prostu pecha :/

Ale dość narzekania na dziś :D

25 komentarzy:

  1. super podsumowanie!
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/2014/08/dieta-dzien-7.html

    OdpowiedzUsuń
  2. To gratuluje udanych wakacji i tego, że w większości zrealizowałaś swoje cele. Resztę da się łatwo nadrobić.

    A co do blondu, ja też to kiedyś sobie zrobiłam, i nigdy więcej tego nie powtórzę, nie pasuje mi ten kolor zupełnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe szczęście wyglądam jakby to był mój naturalny :)
      A cele jeszcze zrealizuję, bo dziś zostały mitylko 2 - wywyołać zdjęcia i skorzystać z couchsurfingu :)

      Usuń
  3. Dałaś czadu!
    Kurczak nie jest zły :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiekszosc palanow zrealizowanych, wiec jest dobrze!;)A co do farbowania?;d To byl kiedys najwiekszy blad w moim zyciu, do teraz z tym walcze;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dobrze wyglądam?;) szkoda niszczyć włosy :)

      Usuń
  5. Bardzo pracowity czas za Tobą;)! Ehh ja też planuję wizytę u dentysty i też w związku z ósemką:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesów i życzę spełnienia jeszcze większej ilości celów... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę mała ! Mało optymistyczny dziś post , trzymam mocno mocno kciuki i powodzenia w nowym roku szkolnym :* A ja szykuję niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało optymistyczny ? ;) realny :P
      I jeszcze raz pseplasam i dziękuję :*

      Usuń
  8. ja mam nadzieje ze na wakacje dopiero wyjade ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów człowieka będziesz drażnić pięknymi widokami Meksyku ... Tylko podrzuć trochę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że Twój sierpień był pracowity, dajesz radę dziewczyno! Życzę Ci więcej wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był pracowity? Czy ja wiem? Ale i tak dziękuję ;)

      Usuń
  11. O kurczę, sierpień niesamowity!
    Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) szkoda, że wrzesień będzie gorszy :/

      Usuń
  12. łoo, dałaś rade w sierpniu! gratki!
    a na wyrwać ósemki też idę, ale to ze względu że bede nosić aparat na zębach, marzy mi się holiłudzki uśmiech! :D
    a blond...ja tylko blond <3 ale każdemu pasuje co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, sierpień bardzo aktywny :)
    Wyrywanie ósemek nie jest złe, pozbyłam się już wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się pozbyć 2, a to o 2 za dużo :)

      Usuń
  14. Super, że zrealizowałaś tyle zadań ze swojej listy i, że było tak aktywnie :) Co do koloru włosów to uważam, że nie jest zły :) A ósemek współczuję, przeszłam przez to w zeszłym roku i cieszę się, że wszystkie cztery są już z głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tylko 2 dolne :)
      Dziękuję ;) właśnie dziś usłyszałam,że wygląda jakby był to mój naturalny :)

      Usuń