wtorek, 16 września 2014

Top 3 aktywnego stylu życia + Ice Backet Challange + zabawa Moni + Versatile Blogger Award

Hej Wam :)

Namnożyło mi się tych nominacji przez ostatni czas :)
Niestety kolejny weekend mam zawalony po brzegi i muszę opracować nową strategię pisania bloga, by nie siedzieć po nocach.
Poza tym nadal cierpię na chroniczne nicmisięniechcenie i przekładanie wszystkiego na potem, co sprawia,że 24 h to zdecydowanie za mało.
Ale o tym nie dziś :)





###

Jakiś czas temu Kinga nominowała mnie do zabawy zapoczątkowanej przez Agnes .
Na czym polega zabawa?
Wybierasz trzy "rzeczy", które cię uszczęśliwiają, nadają sens twojemu życiu lub są cechami osobowości, które dzięki aktywności są obecne w twoim życiu. Ewentualnie wymyśl coś sama, niech kreatywne myślenie cię poniesie ;-)

#1
Wychodzenie poza sferę komfortu
Od kiedy zaczęłam ćwiczyć, stałam się odważna. Nie boje się działania. No bo kto normalny z lękiem wysokości łazi po drzewach? ;)

#2
Poznanie nowych ludzi
Poprzez blog mam możliwość poznania nowych ludzi, bo bardzo chętnie wykorzystuję :) Jeśli masz ochotę poznać mnie bliżej - pisz ! Odwdzięczę się tym samym :D

#3
Kuchnia
Stała się nierozłącznym elementem mnie. Uwielbiam gotować, piec i eksperymentować :)


###



Maja vel Kochać siebie, nominowała mnie do Ice Backet Challange. Pierwotnie akcja miała propagować ALS , lecz niestety straciło to wszystko na wartości. Uwielbiam pomagać ludziom, staram się to robić każdego dnia, a ponieważ:
 a)wraz z rodziną przekazaliśmy już środki na ALS,
b)jestem biednym studentem,
proponuję inną formę pomocy.
Bez logowania, przesyłania pieniędzy, a całość zajmuje mniej niż minutę. Wystarczy kliknąć!

http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

###



Także Moni  nominowała mnie do mega pozytywnej akcji :
"wypisujesz szybko 3 a nawet i 33 a może 333 lub 3333 :) cechy swojego zewnętrznego wyglądu , które szczególnie lubisz i nominujesz kolejne osoby."

1. oczy
choć wiem,że są mega małe, mają przepiękny kolor i głębie :)
2. włosy
każdy żyje swoim życiem :)
3. usta
Matka Natura była dla mnie hojna i zamiast figury dała mi usta, które wyglądają jak napompowane sylikonem ;)

###

I ostatnia zabawa na dziś :
Zostałam nominowana do nagrody Versatile Blog Award :)
Za nominację dziękuję serdecznie Madzie i Milenie - jesteście wspaniałe <3 :*
Zasady udziału w zabawie są następujące:

- należy nominować 15 blogów do wyróżnienia
- wybranych bloggerów trzeba poinformować o wyróżnieniu
- trzeba napisać 7 faktów o sobie
- należy podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu
- trzeba zawiesić nagrodę na swoim blogu


1. Jestem farbowanym kurczakiem, choć większość osób myśli,że to mój naturalny kolor.
2. Mam wielorakie zainteresowania.
3. Chcę studiować prawo międzynarodowe, a jako 2 kierunek psychologię, dietetykę lub germanistykę.
4. Mam na imię Martyna Alicja, choć wszyscy mówią mi Marta.
5. Mam 2 psy, 2 koty, 2 konie, jeża, kury i kilka innych, choć nie mogę mieć 'własnego' zwierzaka.
6. Śpię z maskotką pandy i szczura.
7.Od 2008 roku chodzę w glanach.


Ponieważ nominacji i akcji jest tak wiele nie nominuję nikogo. Jeśli masz ochotę wziąć udział - proszę bardzo :D
A teraz uciekam spać bo padam :/


love
Alice

12 komentarzy:

  1. Ze studiami to bardzo ambitnie! Oby Ci się udało! ;)
    Dodatkowo masz swoje małe zoo! Super! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby :)
      szkoda,że tak rzadko je widuję :'(

      Usuń
  2. Ta sama choroba i mnie nawiedziła :D nicmisięniechciejstwo wygrywa z wszystkim, a tu egzamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie szkoła. mówimy "kusz" 'chorobie' ;)

      Usuń
  3. Psy, koty, konie, kury, ach <3 tyle zwierzątek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie troche tych nominacji :))) wszystkie odpowiedzi świetne!!! najbardziej zaciekawila mnie panda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe Alicjo :D Tego nie wiedziałam <3

    OdpowiedzUsuń