poniedziałek, 29 września 2014

Zajrzyj do mnie : przykładowe jedzenie part 6 - wakacje na talerzu

Witam Was bardzo serdecznie !
Dziś pragnę zaprezentować Wam moje posiłki w okresu wakacyjnego :)
Poprzednie edycje znajdziecie klikając w etykietę "jedzenie"




Mnie nie można zostawiać samej w kuchni. To się zawsze źle kończy :P
A tak na serio - kurczak na ostro z arbuzem, papryką, pomidorem i ogórkiem.


Śniadanie nie musi być nudne!
Kasza jaglana z borówkami, bananem, kakao i daktylami.


Pobyt nad morzem oznacza grzech :) 
Jogurt mrożony z dodatkami - w zeszłym roku był lepszy!


Takim oto obiadem uraczyła mnie ostatnio A.
Kurczak na sałacie z jajkami,pomidorem,ogórkiem, kukurydzą i przyprawami. A to wszystko polane jogurtem naturalnym.


Tak, wiem. Wygląda okropnie, ale to miały być placki bananowe. Wyszły ciepłe banany z kakao.


Kolejna propozycja na śniadanie - kasza manna z kakao, cynamonem i powidłami.



Kolejna propozycja A. Tym razem bez kukurydzy, a z pieczarkami :)


Kasza jaglana zagościła u mnie na dobre! Tu z kakao, morelami, pestkami dyni, migdałami i daktylami.


Ostatnio otrzymałam przesyłkę z Soti Natural


Późne śniadanie zawsze spoko :) Sałatka owocowa : jabłko, gruszka, banan, winogrona, morele, migdały i pestki dyni.


Kolejna sałatka owocowa -tym razem przed treningiem : morele, arbuz, brzoskwinia.


Wyjazd nad morze oznacza jedno : ryby! Śmiejcie się, ale ja jadam tylko łososia bałtyckiego.


Czasem jak każdy, mam ochotę na tortillę. Tu z kurczakiem w szpinaku, pomidorem i ogórkiem.


Nie wiem jak ja utrzymam dietę w Zielonej Górze, skoro All'Angello ma tak pyszne lody? Tu o smaku ciastek oreo.


2 śniadanie na szybko? Żaden problem! 2 jajka sadzone na oleju kokosowym, 2 pomidory i serek wiejski.


Ta herbata skradła moje serce. Jaśmin <3


Moja pierwsza kasza jaglana. Z migdałami, morelami, dynią i daktylami.


Duża aktywność nie zawsze musi oznaczać skurcze! Za namową Pat kupiłam magnez. Nie dość,że pysznie smakuje, to problem zniknął - uff !


Muszę to zmienić, bo jak nie mam niczego do zjedzenia na 2 śniadanie to sięgam po napoje ... Chciałabym spróbować smoczego owocu, bo w takiej formie odpada! Za dużo cukru!

Jaglanka nie jest fotogeniczna, ale smaczna ;) Tu z kakao i bananem.


Nie miałam pomysłu na posiłek po treningu. W lodówce pusto ... Tak oto wyczarowałam serek wiejski z cynamonem i powidłami śliwkowymi.

Jak urozmaicić zwykłą kaszę mannę? Dodać kakao :D


Miałam dużo owoców i nikt nie chciał ich jeść ... Więc zrobiłam ciastka z ciasta francuskiego. Znikły w mig ! :)


Nad morzem pochłonęłam chyba z milion krówek !


Może to ładnie wygląda, ale było okropne! Nigdy więcej fasoli! Była z kurczakiem, frytkami i pomidorem.


A to wspomniany nadmiar owoców - hehe :D I tortilla na obiad :D


Podczas zakupów w Biedrze natknęłam się na Arizonę i postanowiłam spróbować. Smak nawet ok, ale zapach odpychający :(



18 komentarzy:

  1. Lody z ciastkami oreo są najlepsze :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje, aż się głodna zrobiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, ze kochasz owoce;p aaa lody oreo ! Mniiiam!;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no (nie)stety - to moje małe przekleństwo :)

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowe dania :)! hmm jakoś nie mogę się przekonać do kasz na słodko...na śniadanie wolę musli, omlety i placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie musli odpada, bo zaraz nęka mnie zgaga, a na omlety nigdy rano nie mam czasu :)

      Usuń
  5. Narobiłaś mi apetytu tymi sałatkami... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem skłonna Cię zabić! :D Te wszystkie dobroci oglądam na wieczór. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda mega pysznie , muszę koniecznie zacząć jeść jaglankę :) A magnez dobrze dobrze , też biorę i o skurczach i zmęczeniu zapomniałam . Od października zaczynamy dietę bez pszenicy ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tylko tyle : jest pyszna :) choć nie wiem czemu magnez mi nie pomaga ? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super propozycje na zdrowe i szybkie w przygotowaniu dania :) Strasznie lubie takie pomysły, choć zdradzę i swój, mianowicie polecam lekki i delikatny w smaku dressing jogurtowy oraz sos tzatziki - bardzo często dodaję do sałatek i potraw mięsnych :) ściskam bye

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe słowa Ja bardzo rzadko jadam sosy, ale dziękuję za pomysł :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń