piątek, 31 października 2014

Alice-linki #15

Hej :D
Jak spędzacie Halloween ? :)

1. Faktem powszechnie znanym jest to,że bardzo chcę mieć psa. Już raz byłam o krok od kupna, ale jednak się rozmyśliłam.  Jednak zawsze sprawdzam hodowlę, bo historie mogą być straszne :(
2. Chcesz wyjechać zagranicę, ale boisz się życie na obczyźnie?
Przekonaj się jak naprawdę to wygląda.
3. Pamiętacie Anjay Rochester, która w 48 tygodni przytyła 50kg?
4.  Prawdziwa miłość trwa wiecznie. Szkoda,że tak rzadko się zdarza :(
5. Choroby psychiczne można wyleczyć dietą? Czyli jest dla mnie jeszcze ratunek ;)

A na zakończenie kilka zdjęć związanych z dzisiejszym świętem :D

























16 komentarzy:

  1. Czytałam kiedyś o buldożkach u Fashionelki, strasznie smutna sprawa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też u Fash czytałam tę historię, jakiś koszmar :/ Nie wyobrażam sobie jak można zrobić coś takiego zwierzakom :(

      Usuń
  2. Hej, jestem nowa i przed chwilą założyłam bloga. Jeżeli masz dla mnie cenne rady to wpadnij, z pewnością zaciekawi Cię też moja historia... Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja spędzałam Hallowen w Irlandii, fajna sprawa, zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi psami to głośna sprawa i już nie raz się zdażyło. Dlatego ja swojego adoptowałam ze schroniska i wiem na pewno, że uratowałam maleństwu życie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam na link o parach. To slooodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anjay Rochester - imponująca przemiana :) ja chciałabym zamieszkać w Norwegii :D
    Fajne obrazki Halloweenowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Co do Norwegii - najpierw chciałabym zwiedzić :D

      Usuń
  7. Lubię te Halloweenowe dynie ;P Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za pewnego rodzaju wyróżnienie. ;)
    Ja też czytałam o buldożkach u Elizki. Kiepska sprawa.
    Koszmar, jak ludzie traktują zwierzęta. :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, bo uwielbiam jak piszesz :D

      Usuń