poniedziałek, 13 października 2014

Zajrzyj do mnie : przykładowe jedzenie part 7

Niestety nie mam już nawyku ciągłego pstrykania zdjęć. Z reguły włącza mi się leń, więc seria ta pojawia się mniej regularnie, ale bardzo nie chcę by zanikła :)




Najpierw trening, potem obżarstwo, czyli moja tęsknota za 2 kołami ...


Gwoli przypomnienia :)


W tym roku po raz pierwszy robiłam sama powidła - wyszło mega smacznie :D


Jeśli jesteście w Zielonej Górze - Niger ! Czekolada smakuje jak czekolada, a nie coś czekoladopodobnego ;)


A taki oto obiad zaserwowałam pewnego letniego dnia rodzicom. Sałatka "4 pory roku"


Jeśli winobranie to na pewno orzeszki (nerkowce) w karmelu. Jeszcze ciepłe <3


To prezent, który dostałam od znajomej babci - okropne. Bez smaku. Nigdy więcej.


Czekolada bez cukru - ciekawy smak, szkoda,że niedostępna w Polsce.


Jakiś czas temu odezwała się do mnie firma Soti. Gdybym miała ocenić : smak ok, ale dlaczego ta herbata pachniała jak pomidorówka? 


Pychotki z Hiszpanii ^^


Najgorsze lody Algidy jakie jadłam - nigdy więcej!


Macie wehikuł czasu? Chcę wrócić do tych pięknych dni i smaków ... 


Okropne. Nigdy więcej.


Jaglanka z bananem i kakao :)

Jak pewnie wiecie dostałam paczkę od Pat <3 


Początki samodzielnego mieszkania : jaglanka z nektarynką, bananem i czekoladka.


Późne śniadanie : jaglanka z bananem i daktylami.


A to jeszcze pozostałość z letnich treningów : sałatka owocowa z nerkowcami.


To był wyczyn lata - ja, z lękiem wysokości, weszłam na drzewo ok. 3 m nad ziemię by zerwać te śliwki ;)


Patrycja zainspirowała mnie do zrobienia czekoladek - wyszło mega, ale czas poeksperymentować z nadzieniem.


Moja młodsza siostra + kupony. Jedyne co jadam w Macu.


Poznań i w końcu Czerwone Sombrero - kiedyś ta margarita była większa, ale teraz jest smaczniejsza :)


Co jak co, ale to jest smak dzieciństwa :D


Śniadanie : jaglanka z malinami.


A na koniec studencki obiad - bataty smażone na oleju kokosowym plus pomidor z mozzarellą.

Mam nadzieję,że Was nie zanudziłam. 
Do napisania :*

15 komentarzy:

  1. Bataty i mozzalerlla to nie to sniadanie studenckie. :) Student oglanicza się do parówek chleba i piwa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie ;) znam osoby, które jedzą tylko pierogi :D
      Nie śniadanie - obiad :P żeby sobie na niego pozwolić nic nie jadłam przez 3 dni :P

      Usuń
  2. Do mnie też odezwali się z Soti i dupa. Nic nie przysłali... Nie ogarniam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz do nich - mi zwlekali z przesyłką 3 tygodnie i jak napisałam to paczka przyszła na następny dzień :)

      Usuń
    2. Teraz to po ptakach bo miałam problem z mailem i wszystko co tam było wyparowało :/

      Usuń
  3. Widzę, że jaglanka u Ciebie króluje! Uwielbiam kaszę jaglaną, ale na razie w wersji słodkiej spróbowałam ją tylko w wersji budyniowej - chyba czas to zmienić, bo wygląda smakowicie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj trzeba ! bardzo ubolewam nad tym,że już nie mam czasu jej robić :(

      Usuń
  4. bezsmakowy prezent znam heheheh oblesne :P swietny TOP <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a jesz może owsiankę? jak ją robisz jesli tak?
    Jaki jest zamysł tych "skaczacych" zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jadam owsianki i nie zamierzam xD
      skaczących ? O.o

      Usuń