poniedziałek, 9 lutego 2015

Zajrzyj do mnie: przykładowe jedzenie part 8

Hej Wam :)

Niestety nie mam już nawyku ciągłego pstrykania zdjęć, a przerwa na blogu sprawiła,że na moim telefonie zaległy zdjęcia od października. Nie jest tego może jakoś szczególnie dużo, ale szkoda, by te zdjęcia przepadły :) Tak więc dziś zapraszam Wam na post typowo jedzeniowy, choć nie do końca zdrowy.


Bardzo rzadko jestem w Macu i raczej unikam fast food'ów jak ognia, ale jak jak już jestem i muszę coś zjeść wybieram lody - McFlurry z polewą czekoladową i Lionem .


Pat - Klik dbam, bym nie jadła sklepowych słodyczy i często pokazuje mi zdrowe odpowiedniki. Tu czekolada 100 % słodzona Ksylitolem -niebo w gębie! W ogóle nie smakuje jak sklepowa podróbka.

 Jogurt naturalny z powidłami własnej roboty i otrębami.


Udka z kurczaka smażone z pieczarkami.

Schabowy, kiszona cukinia i ziemniaki.

Jak grzeszyć to tylko dobrymi łakociami! Mix Maoam specjalnie na Halloween.

Jakie mam dobre koleżanki - Julka dostała białe Oreo i się podzieliła. Jednak bardziej smakuje mi standardowa wersja, ale i tak pycha.

Zimą, gdy nie miałam ochoty na obiad kupowałam włoskie kluski. Wystarczy chwilę je podsmażyć na suchej patelni, a doznania smakowe niezapomniane.

Popisowe danie mojego dziadka : kurczak pieczony z ryżem. Tajnym składnikiem jest mikstura, która tworzy sos :)

Takie oto czekolady rozdawali u nas w szkolę z okazji Mikołajek <3

Z milion kalorii  można pęknąć z przejedzenia, ale ta pizza jest pyszna.

11 listopada to data dla mnie szczególna. A dla podtrzymania tradycji - rogal marciński.

A czasami nawet zimą lody czekoladowe to dobry pomysł ;)

W okresie świątecznym zrobiłam własne czekoladki - czekolada 90% i nerkowce <3

Jak szaleć z siostrą to szaleć : mini gofr, lody, bita śmietana i kakao. Oj cierpiałam w nocy ...

Gdy naszła mnie ochota na słodkie - nakd dobry na wszystko.

Grejpfrut z jogurtem naturalnym i cynamonem. 

Spokojnie - nie zjadłam tego. Dostałam na święta i równie szybko wydałam, choć pokusa była.

Jogurt grecki, cynamon i grejpfrut .

Kawa w drodze, gdy chce się spać - pobudza idealnie.

Makaron + krewetki = obiad doskonały!

Raz kiedyś rodzice się zlitują i zapakują resztki z obiadu : makaron z grzybami w sosie śmietanowym.

Karkówka i warzywa na patelnię.

Nic się nie chce, a obiad trzeba zjeść? Warzywa na patelnię bez oliwy i dodatków :)

Zimą miałam fazę na koktajle bananowe - banan i jogurt naturalny <3

Jak niewiele potrzeba do szczęścia : (od góry) Jabłko, jogurt naturalny i cynamon; serek wiejski i pomarańcza, koktajl : banan, jogurt naturalny, truskawki oraz nakd.

Jogurt naturalny i jabłko - do szkoły idealny.

I znów : kurczak, ryż i kiszona cukinia, którą uwielbiam <3

Gdy choroba dopada - cytryna pomaga!

Ryż na mleku, z rodzynkami i słonecznikiem.

Wspomniany wyżej makaron z grzybami w wersji domowej.

Nawet nie sądziłam,że naturalne kakao jest tak pyszne i aromatyczne!

Tłusty Czwartek? Pączki !

Ubóstwiam orzechy, szczególnie na 2 śniadanie.

Krewetki mogę jeść ciągle, ale z makaronem smakują wyśmienicie.

Zdrowe śniadanie? Jajka sadzone na oleju kokosowym i pomidor.

W paczce od Pat dostałam 100% masło orzechowe z nerkowców - pyszne! Choć mało orzechowe z Lidla też daje radę.

Choć początkowo Meridian zajeżdżał mi makrelą... 

Sałatka : kurczak, pomidor, papryka, ogórek, winogrona, brie, kukurydza i cebula - pyszna, pożywna i zdrowa !

Przekąska w trakcie pracy? Zdrowa!

Tym razem czekoladki z migdałami - dużo roboty, ale znikły w 5 minut ;)

Sałatka na diecie 1200 kcal : banan, kiwi, jogurt naturalny i pestki dyni.

Staram się unikać pieczywa, ale gdy tata kupuje specjalnie dla mnie paszczet to muszę go zjeść. Niebo w gębie.

A na koniec.
Dostałam nowy telefon i szukałam fajnej obudowy. Niestety w Polsce ceny nie schodzą poniżej 40 zł, więc zamówiłam na ebay'u, a Pat (Dziękuję :* ) przesłała mi dalej do domu. Miało być same opakowanie, a wyszła sporych rozmiarów paczka! Dziękuję Kochana raz jeszcze! Batoniki na blogu już widzieliście, a reszta sprawuje się super ;) 


8 komentarzy:

  1. Zaintrygowała mnie ta kiszona cukinia, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatniejsza niż kiszone ogórki i mówiąc szczerze smakuje mi lepiej niż one ;)

      Usuń
  2. Ale fajnie wszystko opisałaś ;) Krewetki o tak ! Musze kupić po świętach i zjeść z makaronem. I poproś dziadka o przepis na kurczaka wygląda mega;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rogale, lody i "białe" oreo uwielbiam :) Co do kurczaka z pieczarkami to nie wiedziałam, że to są grzyby. Obstawiałam, że są to ślimaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałym twój instagram i wyglądasz ostatnio kwitnąco, szczególnie te czerwone usta i fajnie ci tez w tych okularach z ciemnymi oprawkami, do tego włosy zbierz do góry, pokreśl figurę jakąś sukienką i uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pysznych łakoci ;d Masło orzechowe z chęcią bym zjadła, ja uwielbiam masło migdałowe primavika ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne menu. Lody w macu uważam za jedne z najlepszych. Same w sobie wydają mi się mało słodkie.

    OdpowiedzUsuń