sobota, 16 maja 2015

Foto-relacja z targów FIT EXPO Poznań 2015

Hej Wam :)
Ten tydzień był mega intensywny, ale o tym we wtorek ;) Jak Wam wspomniałam już ostatnio, udało mi się wygrać wejściówki na targi Fit EXPO ( Natalia, jeszcze raz z całego serca dziękuję :* ) .


Nie ma bata - jest redukcja, są pojemniki.
Kobiece dylematy - czarna czy niebieska?


Dzień rozpoczęłam bardzo wcześnie, jak na moją standardową sobotę ;) Zamiast spać do oporu, budzik obudził mnie o 6:40. W 30 minut ubrałam się, spakowałam, zrobiłam kawę do termosu i wyruszyłam w kierunku dworca. Jak to zwykle ja – bałam się, że nie zdążę, więc prawie biegłam. Jak się okazało – zupełnie niepotrzebnie, bo przyszłam ok. 20 minut przed planowanym odjazdem pociągu :D Dawno nie korzystałam z PKP, bo jakoś nigdy mi nie pasują godziny/cel/coś innego. Na dworcu spotkałam moją kochaną Ju i ruszyłyśmy ku przygodzie ;P Prawie całą podróż przegadałyśmy. Na miejscu byłyśmy przed 10, więc miałyśmy czas na poszlajanie się po sklepach, zakupy i przed 11 udałyśmy się w kierunku Targów.

Tylko proszę nie marudzić, że ciągle na śniadanie to samo. Kocham ten zestaw!

Patrząc na ten dworzec można odnieść wrażenie, że czas się zatrzymał ...


Już na wstępie zapunktowali u mnie bardzo dobrym oznaczeniem i miłą obsługom. Nie było możliwości by się zgubić, a w razie co pracownicy służyli pomocą. Zwiedzanie zaczęłyśmy od zwiedzania pawilonu 8A, w którym oglądać można wystawę poświęconą odzieży, jedzeniu, klubom i sprzęcie do ćwiczeń. Pierwszym stoiskiem do którego udało nam się podejść było stoisko Joyfood – firmy, która produkuje superfoods i dietę SMARTfood. Miła konsultantka najpierw opowiedziała dokładnie o produktach, odpowiedziała wyczerpująco na nasze pytania, a na końcu wręczyła kilka produktów do przetestowania.


Ogólnie rzecz biorąc strefa ta nie była skupiona tylko na przedstawicielach klubów, ale także na osoby prywatne. Niestety były też stoiska, na których nas totalnie olali, ale mówi się trudno. To oni tracą potencjalnych klientów.
Udało mi się wykonać analizę składu ciała, co bardzo mnie ucieszyło, gdyż jak wiecie chciałąm to zrobić od dawna, a niestety ceny takiego badania wahają się od 40 do 100 zł i z regóły są robione na najprostszej Tanicie :/



Krążąc między stoiskami udało nam się natknąć na ....


Natalię Gackę.
Bardzo miła i sympatyczna osoba - aż wstyd przyznać,że jeszcze z nią nie ćwiczyłam.

Trafiłyśmy również na stoisko firmy Bolero, oferującej bez cukrowe napoje do samodzielnego przygotowania. Tak mi zasmakowały,że kupiłam kilka do testów :)




Nawet nie wiem, kiedy wybiła 12, więc wyjęłam pojemnik z torby i zaczęłam szamkę :)



Przy okazji przypomniałam sobie o zdjęciach dla Was :)



Można było również spotkać stoiska szkół, oferujących m.in. kursy instruktorskie, dietetyczne. Sama rozważam podjęcie się takiego kursu, ale to część większego planu ;)







W pawilonie 7 udało mi się znaleźć stanowisko firmy FA, z której miała okazję testować białko. Pani, która nas obsługiwała, gdy usłyszała o problemach jakie sprawiło, przeprosiła za kłopot, co mnie bardzo poruszyło, gdyż przecież to nie była jej wina ;) Dostałam za to drobną niespodziankę i namiary na ich sklep :)


Następnie spotkałyśmy się z Natalią i Maggie. Było mi bardzo miło poznać tak wspaniałe osoby! Dziewczyny okazały się niezwykle miłe i uprzejme, nie było żadnej spiny. Po kilku chwilach rozmowy, zaczęłyśmy rozmawiać tak, jakbyśmy znały się od dawna. Dziewczyny, jeśli to czytacie - DZIĘKUJĘ !

Niestety dość szybko musiałam opuścić targi, gdyż miała pociąg powrotny. Niemniej jednak udało mi się spełnić moje małe marzenie :



A teraz drobne podsumowanie dzisiejszych szaleństw :



I aktualny skład "pudełka grzechów" :


A na koniec kilka zdjęć z oficjalnej strony Targów :





Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało :)
O Fit EXPO wspomnę jeszcze we wtorkowym wpisie, ale pod innym kątem ;)


Obrazek na dziś :D
To był intensywny, ale udany dzień.
Oby było takich więcej <3



Ktoś chętny na powtórkę w przyszłym roku lub/i wyjazd na FIBO? :D


Alice

20 komentarzy:

  1. super fotorelacja, żałuję, że mnie tam nie było w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co żałować - rezerwuj czas w przyszłym roku :D

      Usuń
  2. jak ja bym tam chciała być! :D
    też tak zawsze mam z pociągami i autobusami, choć chyba żaden jeszcze mi nie uciekł to się tego ciągle boję :D
    cudowna Natalia Gacka, uwielbiam ją! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie trzeba to po Ciebie przyjadę ;) Koniecznie musisz przyjechać! :*

      Usuń
  3. Kto wygląda piękniej Natalia czy ty, 2 śliczne :*
    Promieniejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czad! ;) Natalia robi dobrą robotę, cztery razy w tygodniu męczę z Nią Tabate, ale w takim towarzystwie można się pocić :P polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie muszę spróbować :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. w przyszłym roku musisz być z nami :*

      Usuń
  6. Ale super, zazdroszczę spotkania z Natalią, uwielbiam ją :) Ale już 22 maja znów będzie w Poznaniu, tym razem w Empiku, więc muszę się tam wybrać :) Naprawdę polecam Ci z nią poćwiczyć, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :) Muszę spróbować ;)

      Usuń
    2. Ja już od miesiąca ćwiczę z jej książką "Zostań fit" i jestem zadowolona. Treningi są fajnie rozłożone, od bardzo prostych do wymagających, a jak do tego zrobi się jeszcze cardio to jest cudnie ;)

      Usuń
  7. mnie również było bardzo miło Cię poznać :) mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nam się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  8. Szkoda że nie udało mi się dotrzeć :/

    OdpowiedzUsuń
  9. W Listopadzie będzie coś takiego w Warszawie, więc może uda ci się wcześniej wziąć udział w czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz powiedzieć coś więcej? :D

      Usuń